Gå til innhold

ligner du (av utseendet) på kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man har lett for å velge en som ligner. I går så jeg "Jakten på kjærligheten" og la merke til at enkelte av bildene de valgte ut, lignet på dem selv. Noen som husker han fra forrige runde som ikke fikk nok brev, men som likevel møtte den store kjærligheten? De to er jo som to dråper vann!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Babette

5

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ligner overhodet ikke av utseende på min kjære... Han høy & tynn, mens jeg er omtrent like brei som høy... ;-)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke vi to er spesielt like av utseende, med unntak av at vi nok er ganske gjennomsnittlige begge to. :o)

Gjest husker det
Skrevet

Han som møtte en jente fra Rogaland?

Min kjæreste ligner ikke på meg....

Skrevet

Ja, vi ligner. Ikke i farger, i form:-) Sendte ut julekort i fjor og da fikk jeg mange tilbakemeldinger om at vi ligner på hverandre.

Skrevet

Ikke på min samboer, men mange syntes jeg ogs X-en kunne vært søsken, (og vi var vel ganske like)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har lignet på noen av mine kjærester eller elskerinner, og jeg tror mine kjærester og elskerinner har vært penere enn meg.

Skrevet

Jeg ligner ikke på min, men det er mange par som er like.

Jeg kan nevne Haakon og Mette Marit, Stephen Ackles og eksfruen, Halvard Flatland og kona.

Skrevet

Utseendemessig ligner vi ikke på hverandre i det hele tatt, der er vi som natt og dag.

Men i oppførsel, humor og fakter er vi veldig like.

Eksen min og jeg lignet såpass i utseendet at vi fikk høre vi kunne vært søsken, men der var det verre med den indre likheten.

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-) Det er kanskje noe i det der, jeg har i grunnen sett mange par der partene ligner litt eller mye på hverandre, uten at jeg har satt ord pådet fordet..;-)

Om mine kjærester noen gang har lignet på meg, skal jeg i grunn ha usagt,men de har ikke nødvendigvis lignet på hverandre, så ALLE har hvertfall ikke lignet på meg..;-)

Men jeg tror nok man tiltrekkes av folk som ligner en litt..Det er mange år siden nå men jeg husker en gang jeg så på bildene til en venninne,og fant et par stykker med en litt diffus skikkelse i bakgrunnen på to av de og mente noe over temaet at vedkommende var DRITKJEKK & hvem det var hun kjente og presnter meg o.l..Og veninnen min rullet i krampelatter og mente det der, det er DEG,det laguna...:-o Jeg har sjelden blitt så ertet for noe..(men jeg var 14-15 altså ..Og var plutselig litt maskulin og ukjent på bildene..Som jeg ikke husket et fnugg av at hun hadde tatt..;-))

*innbilsk*

:-)

Skrevet

Av utseende er vi ikke spesielt like.

Men vi er ganske like av personlighet, og har ganske lik bakgrunn.

Skrevet

*lol* :-) Det er kanskje noe i det der, jeg har i grunnen sett mange par der partene ligner litt eller mye på hverandre, uten at jeg har satt ord pådet fordet..;-)

Om mine kjærester noen gang har lignet på meg, skal jeg i grunn ha usagt,men de har ikke nødvendigvis lignet på hverandre, så ALLE har hvertfall ikke lignet på meg..;-)

Men jeg tror nok man tiltrekkes av folk som ligner en litt..Det er mange år siden nå men jeg husker en gang jeg så på bildene til en venninne,og fant et par stykker med en litt diffus skikkelse i bakgrunnen på to av de og mente noe over temaet at vedkommende var DRITKJEKK & hvem det var hun kjente og presnter meg o.l..Og veninnen min rullet i krampelatter og mente det der, det er DEG,det laguna...:-o Jeg har sjelden blitt så ertet for noe..(men jeg var 14-15 altså ..Og var plutselig litt maskulin og ukjent på bildene..Som jeg ikke husket et fnugg av at hun hadde tatt..;-))

*innbilsk*

*LOL*

Gjest googlllle
Skrevet

Tja, vi er omtrent like høy og bruker nesten samme størrelse i sko (!), men ellers så er vi vel ikke så veldig lik. Dette er jo praktisk mht å låne klær fra ham da :)

Skrevet

*innbilsk*

LOL!!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har lignet på noen av mine kjærester eller elskerinner, og jeg tror mine kjærester og elskerinner har vært penere enn meg.

Da var det nok pengene de falt for;o)

*Tulla*

Skrevet

ja bortsett fra at jeg har langt hår,pupper og innovertiss er vi dønn like.... :o)

Skrevet

Jeg ligner overhodet ikke av utseende på min kjære... Han høy & tynn, mens jeg er omtrent like brei som høy... ;-)

Jeg tror vi ved første blikk "kjenner igjen" noe vi ikke registrerer bevisst: trekk vi forbinder med kjærlighet, omsorg, mat, søvn, varme. Med andre ord en eller flere i familien.

Mannen min og jeg er egentlig ikke noe like, men moren min syntes første gang hun så han, at han liknet en fetter av henne som jeg aldri har sett. Jeg syntes det var dumt sagt, også. Typisk mamma, liksom.

Nå mange år etter, henger min manns morfar og min morfar ved siden av hverandre på "familieveggen" og de kunne vært brødre, de er SÅ like!

Og ellers kan jeg nevne at jeg var så lik min eks-svigerinne at folk tok feil på gata! Vi så det aldri sjøl, men andre så det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...