Gå til innhold

ligner du (av utseendet) på kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror vi ved første blikk "kjenner igjen" noe vi ikke registrerer bevisst: trekk vi forbinder med kjærlighet, omsorg, mat, søvn, varme. Med andre ord en eller flere i familien.

Mannen min og jeg er egentlig ikke noe like, men moren min syntes første gang hun så han, at han liknet en fetter av henne som jeg aldri har sett. Jeg syntes det var dumt sagt, også. Typisk mamma, liksom.

Nå mange år etter, henger min manns morfar og min morfar ved siden av hverandre på "familieveggen" og de kunne vært brødre, de er SÅ like!

Og ellers kan jeg nevne at jeg var så lik min eks-svigerinne at folk tok feil på gata! Vi så det aldri sjøl, men andre så det.

Det skulle vel til Aimabel og ikke til meg?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Babette

5

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Yess....

Han er tall, dark and handsome,

jeg er tall, and handsome in the dark...

Skrevet

Nei... Jeg: Lita, mørk, mørke øyne - og åttetallsfasong.

Han: Høy, lys, grønne øyne og breirygga...

Skrevet

Da var det nok pengene de falt for;o)

*Tulla*

Min teori er at de faller for en penis så ekstremt tynn at den smetter inn overalt.

Skrevet

Min teori er at de faller for en penis så ekstremt tynn at den smetter inn overalt.

Hehe...:)

Skrevet

*S*

Da er det kanskje du som er opphavsmannen bak følgende beskrivelse: "Den er kanskje ikke så lang, men den er ihvertfall tynn!"

Ps: Herlig at du har en sånn humor om slike ting!

Skrevet

*S*

Da er det kanskje du som er opphavsmannen bak følgende beskrivelse: "Den er kanskje ikke så lang, men den er ihvertfall tynn!"

Ps: Herlig at du har en sånn humor om slike ting!

Den er ikke min, men den passer utmerket til meg, og jeg bruker den så ofte som mulig som sjekketriks. :)

Skrevet

Den er ikke min, men den passer utmerket til meg, og jeg bruker den så ofte som mulig som sjekketriks. :)

:-)

Jeg er overbevist om at det trekker flere damer enn en jeg husker fra studietiden, som lente seg nonchalant over bordet i studentkantina og sa med en overlegen mine: "Det er ikke mange menn som har så stor *pling* som MEG!"

Ja, eller... kanskje ikke.... Jeg trodde jo at BigBrother-Thor var "død" på sjekkemarkedet etter hans opptreden i BB-huset, men han var jo mer populær enn noensinne!!

Slikt får en til å bli flau på sitt eget kjønns vegne.... ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:-)

Jeg er overbevist om at det trekker flere damer enn en jeg husker fra studietiden, som lente seg nonchalant over bordet i studentkantina og sa med en overlegen mine: "Det er ikke mange menn som har så stor *pling* som MEG!"

Ja, eller... kanskje ikke.... Jeg trodde jo at BigBrother-Thor var "død" på sjekkemarkedet etter hans opptreden i BB-huset, men han var jo mer populær enn noensinne!!

Slikt får en til å bli flau på sitt eget kjønns vegne.... ;-)

"Jeg er overbevist om at det trekker flere damer enn en jeg husker fra studietiden, som lente seg nonchalant over bordet i studentkantina og sa med en overlegen mine: "Det er ikke mange menn som har så stor *pling* som MEG!""

Det er jeg også overbevist om;)

Synd at han er så ung, eller jeg så gammel;)

Skrevet

"Jeg er overbevist om at det trekker flere damer enn en jeg husker fra studietiden, som lente seg nonchalant over bordet i studentkantina og sa med en overlegen mine: "Det er ikke mange menn som har så stor *pling* som MEG!""

Det er jeg også overbevist om;)

Synd at han er så ung, eller jeg så gammel;)

Eller så gift! ;-)

he he....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Eller så gift! ;-)

he he....

He he, ja eller det.

Jeg glemte det et lite øyeblikk;)

Neida, bare tulla jeg, men den humoren har jeg sans for;)

Skrevet

Min kjære og jeg er veldig ulike av utseende, bortsett fra at begge er slanke og har nokså lik øyenfarge...

Skrevet

He he, ja eller det.

Jeg glemte det et lite øyeblikk;)

Neida, bare tulla jeg, men den humoren har jeg sans for;)

Enig!

Og det gjelder uansett om det er noen man er interessert i eller ikke - også om det er damer! :-)

Det blir lett litt småkvalmt hvis man - uansett tema - klarer å flette inn mer eller mindre skjulte skryteting om seg selv som sexobjekt, når dette gjøres uten snert og humor! :-)

Skrevet

nei.

Han: liten,fyldig,lysblondt hår,blå øyne.

Jeg: mellomhøy,mager,mellom/lysblondt hår, grønne øyne.

Men vi har ganske lik personlighet.

Skrevet

nei.

Han: liten,fyldig,lysblondt hår,blå øyne.

Jeg: mellomhøy,mager,mellom/lysblondt hår, grønne øyne.

Men vi har ganske lik personlighet.

Vi har mange like meninger og synspunkter på ting, men ligner ikke spesielt utseendemessig. Han er mellomblond og litt kraftig. Jeg er helt mørk og forholdsvis spinkel. Vi begge har blå øyne, så det stemmer iallefall ;-)

Skrevet

Jeg ligner ikke på min, men det er mange par som er like.

Jeg kan nevne Haakon og Mette Marit, Stephen Ackles og eksfruen, Halvard Flatland og kona.

Jeg så et bilde av Dronning Sonja som ung. Smilet hennes var prikk likt Mette-Marits smil!

Skrevet

Jeg så et bilde av Dronning Sonja som ung. Smilet hennes var prikk likt Mette-Marits smil!

Det kan jeg tenke meg. Og der har vi nok forklaringen på at mange par er like: Mange menn søker mot kvinner som ligner deres mor.

Skrevet

Det kan jeg tenke meg. Og der har vi nok forklaringen på at mange par er like: Mange menn søker mot kvinner som ligner deres mor.

Jeg tror ikke jeg ligner noe særlig på svigermor, men at det er noe i det er nok sikkert!

Det er utrolig mange, litt perifere kjente, som har trodd at min mor var søsteren til min fars søstre. De har mange likhetstrekk. Farfaren min og morfaren min var også ganske like.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...