Gå til innhold

ligner du (av utseendet) på kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jeg tenke meg. Og der har vi nok forklaringen på at mange par er like: Mange menn søker mot kvinner som ligner deres mor.

Takk og pris at jeg ikke ligner svigermor, da! :-)

Men enkelte mener at mannen min ligner litt på min far. Hva mener psykologene om det, montro? ;-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Babette

5

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk og pris at jeg ikke ligner svigermor, da! :-)

Men enkelte mener at mannen min ligner litt på min far. Hva mener psykologene om det, montro? ;-)

Det kan jo bli samme resultat om du (og andre kvinner)(ubevisst) går etter en mann som ligner din far.

Skrevet

Det kan jeg tenke meg. Og der har vi nok forklaringen på at mange par er like: Mange menn søker mot kvinner som ligner deres mor.

Jeg tror min mann har søkt etter sin mors strake motsetning.

Hun er lita og nett, jeg er lita og kraftig (ikke tykk).

Hun er uutdannet og ikke så helt intelligent, jeg er utdannet og meget intelligent :o)

Jeg er interessert i alt og en kløpper i alle diskusjoner, hun er mer sånn som sier jada og jaha.

Hun har aldri jobbet, jeg har alltid jobbet (sykmeldt nå da men)

Jeg er flink til å lage mat, hun er elendig.

Ps. litt spøk, men mye alvor :o)

Skrevet

Jeg tror min mann har søkt etter sin mors strake motsetning.

Hun er lita og nett, jeg er lita og kraftig (ikke tykk).

Hun er uutdannet og ikke så helt intelligent, jeg er utdannet og meget intelligent :o)

Jeg er interessert i alt og en kløpper i alle diskusjoner, hun er mer sånn som sier jada og jaha.

Hun har aldri jobbet, jeg har alltid jobbet (sykmeldt nå da men)

Jeg er flink til å lage mat, hun er elendig.

Ps. litt spøk, men mye alvor :o)

Det er en kjempefordel når svigermoren er dårlig til å lage mat. Det er et nesten like bra utgangspunkt som en dau svigermor.

Skrevet

Det er en kjempefordel når svigermoren er dårlig til å lage mat. Det er et nesten like bra utgangspunkt som en dau svigermor.

Jammen, jeg er så flink at mannen min blir skuffet hver gang han er på fine restauranter :o).

Nå skal sies at han har blitt ganske flink til å lage mat etterhvert han også da.

Skrevet

Jammen, jeg er så flink at mannen min blir skuffet hver gang han er på fine restauranter :o).

Nå skal sies at han har blitt ganske flink til å lage mat etterhvert han også da.

Sånn er min også.Han synes min mat er best av alt. Men det er nok fordi jeg blander inn så mye kjærlighet i den.

Skrevet

Sånn er min også.Han synes min mat er best av alt. Men det er nok fordi jeg blander inn så mye kjærlighet i den.

Her også :o)

Skrevet

Vel, da vi traff hverandre gjorde vi faktisk det. Jeg har bilder som avslører det helt tydelig.

Men, som tiden har gått har vi utviklet oss i hver vår retning (for å si det sånn).

Så kan dere bare lure på hvem som ser bedre ut og hvem som har tapt seg ... ;o)

Skrevet

Yess....

Han er tall, dark and handsome,

jeg er tall, and handsome in the dark...

hehe, ja den var bra:)

Skrevet

*SKREKK* - - løper til speilet og leter etter svigermortrekk!

Skrevet

Jeg har faktisk liknet på de fleste av kjærestene mine.

Har fått spørsmål om vi har vært søsken ved et par anledninger.

Han jeg var sammen med sist liknet også nokså mye på min bror.

Jeg tror grunnen til at man velger en man likner er fordi det er noe trygt og kjent med fjeset. Det høres jo igrunnen nokså sannsynlig ut!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, vi er veldig ulike.

Selv om bestemora påstår det motsatte..hehe :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...