Gå til innhold

digg mannfolk på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen damer her inne (eller menner) som har noen gode web-sider til "kvinnfolk" sider??

Dvs bilder/et eller annet med sexy, gjerne nakne mannfolk???

Finner ingenting jeg....

Ikke har jeg særlig "roen" på nettet heller da...

Vil bare ha noe snax å se på samt sende over til mine veninner :)

Håper noen gidder å ta seg bryet med å hjelpe :)

Skrevet

Er det spesielle sider du tenker på? Nakne menn antar jeg det er flust med på nettet. Antar at det ikke kan være det verste å finne.

Det er også flust av menn som ønsker å vise seg frem på chattestedene også, så det å få tilsendte mailer med bilder vil jeg tro også vil gå greit.

Men utover det kan jeg

dessverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

Er det spesielle sider du tenker på? Nakne menn antar jeg det er flust med på nettet. Antar at det ikke kan være det verste å finne.

Det er også flust av menn som ønsker å vise seg frem på chattestedene også, så det å få tilsendte mailer med bilder vil jeg tro også vil gå greit.

Men utover det kan jeg

dessverre ikke hjelpe deg.

hun hadde jo tenkt seg bilde av deg da;)

Skrevet

hun hadde jo tenkt seg bilde av deg da;)

Hehe,nja...er ikke sikkert at hun synes det er så lekkert at det gjør noe da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...