Gå til innhold

celleforandring

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg spør her siden flest er innom dette forumet.

Kan man få barn om man må operere bort litt av livmorhalsen?

Gjør operasjonen vondt (lokalbedøvelse)?

Skrevet

Ja, det kan man. Jeg spurte om det da jeg hadde celleforandringer.

Operasjonen er ingenting å grue seg for. Lokalbedøvelsen var kanskje litt vond (selve stikket) + at jeg følte meg litt "rar" av den (kraftig hjetebank + en følelse av å holde på å besvime). Men reaksjonen på bedøvelsen er individuell, og man blir jo overvåket, så det er ikke farlig.

Lykke til.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg spurte om det da jeg hadde celleforandringer.

Operasjonen er ingenting å grue seg for. Lokalbedøvelsen var kanskje litt vond (selve stikket) + at jeg følte meg litt "rar" av den (kraftig hjetebank + en følelse av å holde på å besvime). Men reaksjonen på bedøvelsen er individuell, og man blir jo overvåket, så det er ikke farlig.

Lykke til.

Tok du først vevsprøve og så en operasjon nummer to der de tok bort mer?

Skrevet

Tok du først vevsprøve og så en operasjon nummer to der de tok bort mer?

Ja, jeg tok først vevsprøve, så brant de vekk ganske mye etterpå. Ekkel lukt da de brant ;-/ Måtte ligge på sykehuset noen timer etterpå, så reiste jeg hjem (fikk ikke kjøre selv pga bedøvelsen). Var sykemeldt 14 dager, og gikk til jevnlige kontroller i mange år etterpå.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Ja, jeg tok først vevsprøve, så brant de vekk ganske mye etterpå. Ekkel lukt da de brant ;-/ Måtte ligge på sykehuset noen timer etterpå, så reiste jeg hjem (fikk ikke kjøre selv pga bedøvelsen). Var sykemeldt 14 dager, og gikk til jevnlige kontroller i mange år etterpå.

Måtte du ligge i ro da du var sykemeldt? Gjorde det vondt lenge etterpå? Tusen takk for svar!

Skrevet

Måtte du ligge i ro da du var sykemeldt? Gjorde det vondt lenge etterpå? Tusen takk for svar!

Nei, jeg måtte ikke ligge i ro, men måtte ta det litt rolig rent fysisk (pga av blødningsfare, tror jeg). Ikke trening og sånn. Hadde ingenting vondt etterpå. Måtte ikke ha sex før blødningen var helt vekke. Tror det tok en drøy måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...