Gjest ikke signatur Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg spør her siden flest er innom dette forumet. Kan man få barn om man må operere bort litt av livmorhalsen? Gjør operasjonen vondt (lokalbedøvelse)? 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Ja, det kan man. Jeg spurte om det da jeg hadde celleforandringer. Operasjonen er ingenting å grue seg for. Lokalbedøvelsen var kanskje litt vond (selve stikket) + at jeg følte meg litt "rar" av den (kraftig hjetebank + en følelse av å holde på å besvime). Men reaksjonen på bedøvelsen er individuell, og man blir jo overvåket, så det er ikke farlig. Lykke til. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Ja, det kan man. Jeg spurte om det da jeg hadde celleforandringer. Operasjonen er ingenting å grue seg for. Lokalbedøvelsen var kanskje litt vond (selve stikket) + at jeg følte meg litt "rar" av den (kraftig hjetebank + en følelse av å holde på å besvime). Men reaksjonen på bedøvelsen er individuell, og man blir jo overvåket, så det er ikke farlig. Lykke til. Tok du først vevsprøve og så en operasjon nummer to der de tok bort mer? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg fant ut noe ved å søke her. 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Tok du først vevsprøve og så en operasjon nummer to der de tok bort mer? Ja, jeg tok først vevsprøve, så brant de vekk ganske mye etterpå. Ekkel lukt da de brant ;-/ Måtte ligge på sykehuset noen timer etterpå, så reiste jeg hjem (fikk ikke kjøre selv pga bedøvelsen). Var sykemeldt 14 dager, og gikk til jevnlige kontroller i mange år etterpå. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, jeg tok først vevsprøve, så brant de vekk ganske mye etterpå. Ekkel lukt da de brant ;-/ Måtte ligge på sykehuset noen timer etterpå, så reiste jeg hjem (fikk ikke kjøre selv pga bedøvelsen). Var sykemeldt 14 dager, og gikk til jevnlige kontroller i mange år etterpå. Måtte du ligge i ro da du var sykemeldt? Gjorde det vondt lenge etterpå? Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Måtte du ligge i ro da du var sykemeldt? Gjorde det vondt lenge etterpå? Tusen takk for svar! Nei, jeg måtte ikke ligge i ro, men måtte ta det litt rolig rent fysisk (pga av blødningsfare, tror jeg). Ikke trening og sånn. Hadde ingenting vondt etterpå. Måtte ikke ha sex før blødningen var helt vekke. Tror det tok en drøy måned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.