Gjest mirakel*2? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 VG i morgen: FARSOTT OVER LANDET, kvinner i alle aldre møtte på legevakten i natt Drita fulle og med forstuede fingre!" Lege ved Aker Sykehus tror det kan være en mutant av fugleviruset, og advarer kvinner mot å gå ut. "FARSOTT OVER LANDET, kvinner i alle aldre møtte på legevakten i natt Drita fulle og med forstuede fingre!" "kvinne ettersøkt" 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 "FARSOTT OVER LANDET, kvinner i alle aldre møtte på legevakten i natt Drita fulle og med forstuede fingre!" "kvinne ettersøkt" ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ hehehe *henter mer vin og en revolver* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Har du lagt deg, Flisa? For sent å sende inn bilde? Jeg kom forresten heller ikke inn. Er det virkelig pågangen som gjør det? 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 "FARSOTT OVER LANDET, kvinner i alle aldre møtte på legevakten i natt Drita fulle og med forstuede fingre!" "kvinne ettersøkt" LOL! 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ hehehe *henter mer vin og en revolver* Hvor mange bilder er det da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 VG i morgen: FARSOTT OVER LANDET, kvinner i alle aldre møtte på legevakten i natt Drita fulle og med forstuede fingre!" Lege ved Aker Sykehus tror det kan være en mutant av fugleviruset, og advarer kvinner mot å gå ut. *ler så jeg ramler av stolen* 0 Siter
Alana Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Dette var artig underholdning :-) Har ikke liggende noe brukbart øyebilde av meg da... Det slår meg at enkelte ligner noe voldsomt på hverandre :-o 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Hvor mange bilder er det da? 19 nå! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg har brus jeg også. Skål! *stønn* *skål* Jeg var og fant den siste boksen med tjekkisk øl, og mimrer tilbake til Praha. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvor mange bilder er det da? Det er ikke så mange. Kanskje fem. () 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Dette var artig underholdning :-) Har ikke liggende noe brukbart øyebilde av meg da... Det slår meg at enkelte ligner noe voldsomt på hverandre :-o FÅR DU OPP SIDEN??!!! 0 Siter
Alana Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 FÅR DU OPP SIDEN??!!! Hehe, jeg så den i sta - før noen andre hadde fått den med seg tror jeg. Men nå får jeg bare snorkelgutten :-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Har du lagt deg, Flisa? For sent å sende inn bilde? Jeg kom forresten heller ikke inn. Er det virkelig pågangen som gjør det? Ja, det er sånn når siden er ny - vet ikk ehvorfor - bare send du -jeg har ikke lagt meg enda. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 19 nå! Oj. 19! Men etter 895 klikk på "oppdater" gir jeg nå opp og prøver igjen i morgen. Takk for at du holdt den høyre pekefingeren min trimma denne kvelden, flisa. (Og så gjør jeg det _litt_ lettere for dere andre som ikke gir opp ...) Natta! 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Dette var artig underholdning :-) Har ikke liggende noe brukbart øyebilde av meg da... Det slår meg at enkelte ligner noe voldsomt på hverandre :-o Du kan jo sende et som jeg kan kllippe ut øynene på - jeg har jo sett deg før - kan du si! hehe 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Ja, det er sånn når siden er ny - vet ikk ehvorfor - bare send du -jeg har ikke lagt meg enda. Hva? Tror du postet det under feil nick... Jeg har ikke tenkt å sende bilde tror jeg. 0 Siter
Alana Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Du kan jo sende et som jeg kan kllippe ut øynene på - jeg har jo sett deg før - kan du si! hehe Det er ikke det at jeg er redd for deg altså ;-) Men jeg fant faktisk ikke ett eneste bilde tatt rett forfra... Skal sjekke på en annen maskin i morgen! Forresten er det lenge siden du har sett meg!? Øynene er vel kanskje de samme da... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Det er ikke det at jeg er redd for deg altså ;-) Men jeg fant faktisk ikke ett eneste bilde tatt rett forfra... Skal sjekke på en annen maskin i morgen! Forresten er det lenge siden du har sett meg!? Øynene er vel kanskje de samme da... :-) Det er sikkert 5 år! 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hva? Tror du postet det under feil nick... Jeg har ikke tenkt å sende bilde tror jeg. Hæ? Du skal vel sende inn bilde, hare? 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Har du lagt deg, Flisa? For sent å sende inn bilde? Jeg kom forresten heller ikke inn. Er det virkelig pågangen som gjør det? var det du som sendte inn nå? kjente ikke igjen nicket..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.