Gå til innhold

Jeg er fri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å jobbe helt frilans fra nyttår og den følelsen er kjempedeilig. En sang fra barndommen ruller igjen og igjen i hodet på meg om at jeg er fri. Har drømt om dette lenge;)

Skrevet

Det var herlig å høre, bebba.

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Det var også en (optimists) måte å si man har fått sparken på? .)

Skrevet

Jeg har ikke sagt opp (heller ikke blitt oppsagt). Jeg tar permisjon, til og med delvis lønnet, dog ikke helt. Jeg har hatt en del oppgaver som ikke lar seg kombinere med den faste jobben jeg har og jeg har lyst å konsentrere meg fullt ut om dem.

Skrevet

Høres bra ut:)

Det er veldig bra:) Jeg er storfornøyd med denne muligheten.

Skrevet

Det var herlig å høre, bebba.

Gratulerer så mye! :)

Takk takk;)

Skrevet

Det er deilig når ting går som man vil!

Lykke til! :-)

Ja det har du helt rett i:) Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne få permisjon for å konsentrere meg fullt ut om de oppgavene, og ble helt overveldet da jeg fikk den innvilget med engang. For en mulighet;)

Skrevet

Hehehehehe!

hare1365380455
Skrevet

Det er veldig bra:) Jeg er storfornøyd med denne muligheten.

Så blir du din egen sjef!

Skrevet

Så blir du din egen sjef!

Nei det blir jeg egentlig ikke, men jeg får muligheten til å utvikle det jeg holder på med og er i tråd med den videreutdannelsen jeg har tatt.

hare1365380455
Skrevet

Nei det blir jeg egentlig ikke, men jeg får muligheten til å utvikle det jeg holder på med og er i tråd med den videreutdannelsen jeg har tatt.

Da blir det nok et spennende år.

Skrevet

Da blir det nok et spennende år.

Jeg har vært inn i en spennende tid og det kommer til å bli spennende videre;) En av grunnene til lettelsen er at jeg har måttet søke mye permisjon og være borte pga. reiser. Det lot seg dårlig kombinere med en undervisningsstilling og derfor er jeg glad og lettet at de gikk med på å gi meg permisjon og gir dermed aksept på det jeg holder på med.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har vært inn i en spennende tid og det kommer til å bli spennende videre;) En av grunnene til lettelsen er at jeg har måttet søke mye permisjon og være borte pga. reiser. Det lot seg dårlig kombinere med en undervisningsstilling og derfor er jeg glad og lettet at de gikk med på å gi meg permisjon og gir dermed aksept på det jeg holder på med.

Må være kjekt å få reist! Er det innenlands eller utenlands (om det er ok å spørre)?

Skrevet

Hehehe...

Skrevet

Må være kjekt å få reist! Er det innenlands eller utenlands (om det er ok å spørre)?

Utenlands, først til Midtøsten og så til USA;)

Gjest trallalalala
Skrevet

Ja det har du helt rett i:) Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne få permisjon for å konsentrere meg fullt ut om de oppgavene, og ble helt overveldet da jeg fikk den innvilget med engang. For en mulighet;)

Flott!

Lykke til ;-)

hare1365380455
Skrevet

Utenlands, først til Midtøsten og så til USA;)

Heldigen...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...