Gå til innhold

Okay, damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer bifallsytringer fra den kvinnelige andelen i stua her, og jeg spør: Er Erik Thorstvedt alle kvinners våte drøm?

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• musikeren

22

• snø

22

• yellow

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...han er barsk ja, og kjekk - og deilig, hadde det ikke vært for den jævlige dialekta, så hadde han igrunn vært ganske så tagbar...

Skrevet

Eru gæærn...??....blir ikke lett fuktig engang....

Robbie W. derimot....*s*

Skrevet

Nå kan naturligvis ikke jeg snakke for alle kvinner, men svaret mitt er likevel ja.

Men fy faen for en gjeng han omgås for tida.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Kjekk nok, men ingen Johnny Depp.. Klarer fint å ikke glise fårete når jeg ser ham, og det gjør jeg IKKE når jeg ser Mr. Williams ;O)

Skrevet

...han er barsk ja, og kjekk - og deilig, hadde det ikke vært for den jævlige dialekta, så hadde han igrunn vært ganske så tagbar...

Døh! Ikkje mobb dialekten min, altså! ;o)

Stavangerdialekten er maskulin, i motsetning til Oslo-dialekten som gir meg sånne homse-vibber.... Ikke at det er noe galt med homser, men det tiltrekker liksom ikke meg....

Heia Stavanger! ;o)

Og ja, Erik Thorstvedt er behagelig å hvile øynene på han, ja....

Beste hilsen fra

Skrevet

Men ikke slagbar?;-)

Skrevet

Nah..Ikke min hvertfall..

:-)

Hvordan gikk det med han loverboyen? Blei han tatt av orkanen?

Skrevet

Nå kan naturligvis ikke jeg snakke for alle kvinner, men svaret mitt er likevel ja.

Men fy faen for en gjeng han omgås for tida.

Du tenker på Tufte-gjengen? Du hadde sikkert gjort deg som saftblander:-D

Gjest for en smak
Skrevet

Han er ekkel. Ser ut som en overlegen kald fisk.

Skrevet

Eru gæærn...??....blir ikke lett fuktig engang....

Robbie W. derimot....*s*

Hehe. Da er vi to. Som ikke blir lett fuktige engang;-)

Men du er klar over at Robbie er homofil?

Skrevet

Du tenker på Tufte-gjengen? Du hadde sikkert gjort deg som saftblander:-D

Ja, jeg tenkte på denne gjengen med rariteter.

Jeg så dem først nå da de sang for skavlis, og det var en stusselig forsamling fotballspillere. Såpass kan jeg si selv uten å ha sett dem spille.

Men jeg får sjekke dem ut når de spiller mot vif. Er det i neste program?

Skrevet

Kjekk nok, men ingen Johnny Depp.. Klarer fint å ikke glise fårete når jeg ser ham, og det gjør jeg IKKE når jeg ser Mr. Williams ;O)

Okay. Hva gjør du når du ser mr. Williams da? Gliser vellystig? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan gikk det med han loverboyen? Blei han tatt av orkanen?

Neida, og han ringte..:-) Han hadde jobbet masse, også var han offline og hadde til overmål kjøpt galt & dyrt europa telekort,og måtte krysse en delstatgrense for å få brukt det..;-)

Jeg valgte å ta det for fisk, ellers hadde han neppe ringt! Det var hyggelig det, jeg mener i tillegg til at det hadde vært trist i seg selv om han bare uteble sank jo selvfølelsen ned til tredje knapphull her..Jeg syntes det var få eller ingen grunner til å bare droppe det akkurat der, liksom.

Skrevet

Ja, jeg tenkte på denne gjengen med rariteter.

Jeg så dem først nå da de sang for skavlis, og det var en stusselig forsamling fotballspillere. Såpass kan jeg si selv uten å ha sett dem spille.

Men jeg får sjekke dem ut når de spiller mot vif. Er det i neste program?

Don't know:-) Men jeg skal være enig med deg at det var ikke fotballkropper de kroppene der.

Skrevet

Hehe. Da er vi to. Som ikke blir lett fuktige engang;-)

Men du er klar over at Robbie er homofil?

Homo eller ikke.....kunne tatt han uansett jeg...*s*

...kan være mandig jeg...om prisen er robbie..:-)

Skrevet

Neida, og han ringte..:-) Han hadde jobbet masse, også var han offline og hadde til overmål kjøpt galt & dyrt europa telekort,og måtte krysse en delstatgrense for å få brukt det..;-)

Jeg valgte å ta det for fisk, ellers hadde han neppe ringt! Det var hyggelig det, jeg mener i tillegg til at det hadde vært trist i seg selv om han bare uteble sank jo selvfølelsen ned til tredje knapphull her..Jeg syntes det var få eller ingen grunner til å bare droppe det akkurat der, liksom.

Ah, men det var jo kos. Alltid hyggelig når folk ikke blir tatt av orkaner.

Kjørte han virkelig over en delstat for å ringe deg? Makan til romantisk skrue, dah. Jeg trodde ikke engang amerikanere flest hadde giddet (et forferdelig ord. Det bør bli lov til å skrive giddi) å forlate pizza-stolen. :)

Skrevet

Døh! Ikkje mobb dialekten min, altså! ;o)

Stavangerdialekten er maskulin, i motsetning til Oslo-dialekten som gir meg sånne homse-vibber.... Ikke at det er noe galt med homser, men det tiltrekker liksom ikke meg....

Heia Stavanger! ;o)

Og ja, Erik Thorstvedt er behagelig å hvile øynene på han, ja....

Beste hilsen fra

Stavanger-dialekta er i særstilling Norges mest klysete dialekt. Det har sikkert noe å gjøre med at jeg har møtt veldig få hyggelige rogalendinger. Virker som de har mindreverdighetskomplekser hele gjengen. Og det er ikke kødd engang:-)

Skrevet

Homo eller ikke.....kunne tatt han uansett jeg...*s*

...kan være mandig jeg...om prisen er robbie..:-)

Du tar jo åpenbart hva som helst. Selv musikeren hadde ikke feid over Williams.

Nei, takke meg til de som nevner Depp over her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...