Gå til innhold

Okay, damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I militæret bodde jeg på rom med 3 stykker fra Stavanger. Han ene snakket så bredt at jeg faen ikke forsto hva fyren sa i løpet av hele rekruttskolen. Og han snakket som et helvete. Det var bare å nikke og si seg enig.

Men det var ganske ille, for selv de to andre fra Stavanger forsto ikke hva fyren sa.

Han var bonde fra Jæren.

Herre fred. Jeg er helt rystet over østlendingers (?) uvitenhet.

Jærbønder er _ikke_, gjentar _ikke_ fra Stavanger, og snakker _ikke_ stavangersk. Man skal ikke lengre enn til Sola før man ikke snakker stavangersk.

Snøft!

Siddishilsen fra

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• musikeren

22

• snø

22

• yellow

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da hadde du likt musikeren. Han har sånn hår som Antonio. Bare med et lite innslag av Limahl-sveis. :)

nehhh... må være ekte vare så jeg lever for evig i en *ikkedrøm* hahaha forøvrig holder det leeeeenge å overvære fotballkampen på kristiansand stadion forrige søndag, hadde Antonio banket på døren da hadde jeg sagt: pell deg vekk, jeg er opptatt!!!

*GLIS*

Skrevet

*humrer* Vel, du er ikke akkurat den mest mannhaftige dama jeg har sett. Mistenker deg ikke for å tilhøre kvinnegruppa Ottar, for å si det sånn;-)

Menn åssen er det egentlig? Ville ei lesbe likt å rævkjøre en homofil? Med påholden strap-on? Må jo være drømmeopplegg for dem begge:-D

*snøft*....skulle faket mann i tussmørket...hvis jeg var der med robbie...*s*

Det der er komplisert, musikern....kanskje en homo vil syns det er ok med en dame med strapp on....men vil en lespe egentlig like å rævkjøre en homo??...hun kan jo alltids fake en mann....litt værre omvendt..??....ell??

*tenker*

*ville savnet puppene jeg...hvis jeg hadde vært lespe..*

Skrevet

Nei, og jeg har åpninger for at det finnes untak;-)

Og jeg er en jævel på å ta dialekter. Bare så det er sagt.

Du skal se at jeg er unntaket som bekrefter regelen ;o)

Musikere er vel litt musikalske og musikalske mennesker har ofte litt lettere for å ta dialekter og språk har jeg hørt.

Jeg forstår det aller meste, men snakker kun stavangersk. Men lekte på østlandsk da jeg var lita :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Da hadde du likt musikeren. Han har sånn hår som Antonio. Bare med et lite innslag av Limahl-sveis. :)

Nåh:-) La meg bare le overbærende av barnslighetene dine: *ler lett og lettere uanfektet*

Skrevet

Jærbønder er _ikke_, gjentar _ikke_ fra Stavanger, og snakker _ikke_ stavangersk. Man skal ikke lengre enn til Sola før man ikke snakker stavangersk.

Snøft!

Siddishilsen fra

Døh! Slutt å gjenta meg! ;o)

Er gullrekka slutt?

Nei det var sant - du har bærbar.... ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Itte je itte:-)

mer sånn Antonio Banderas fan jeg *knis*;-)

Jasså? Kink på homofile gutter? :-)

Skrevet

Ja, jeg ble fryktelig sjalu der! :P

Selv jeg er mer mandig enn han homsen der! :)

Selvfølgelig er du mere mandig...*ler*...den mest mandige jeg kjenner iallefall...:-p

Men ikke mandighet robbie skårer på da..:-)

Skrevet

Ikke en truse er tørr spør du meg.

De må vri dem opp når de kommer ut/hjem.

"De"? Så du kaller deg sjøl for mann, med andre ord?

Skrevet

Snøft!

Siddishilsen fra

For å rette opp østlendingers ære, må jeg sporenstreks ile til og si at noen av oss kjenner forskjellen!

Skrevet

nehhh... må være ekte vare så jeg lever for evig i en *ikkedrøm* hahaha forøvrig holder det leeeeenge å overvære fotballkampen på kristiansand stadion forrige søndag, hadde Antonio banket på døren da hadde jeg sagt: pell deg vekk, jeg er opptatt!!!

*GLIS*

Og nå vinner Start serien.

Velvel, hvis det ikke blir VIF er det den desidert beste vinneren.

Skrevet

Joda. Snertne sneller. Bimbo-sneller. Men vi liker dem jo sånn:-)

Det gjør vi. :)

Skrevet

*snøft*....skulle faket mann i tussmørket...hvis jeg var der med robbie...*s*

Det der er komplisert, musikern....kanskje en homo vil syns det er ok med en dame med strapp on....men vil en lespe egentlig like å rævkjøre en homo??...hun kan jo alltids fake en mann....litt værre omvendt..??....ell??

*tenker*

*ville savnet puppene jeg...hvis jeg hadde vært lespe..*

Hm. Ja. Lesbene vil vel antageligvis ha hyperfeminine damer. Helst. Bare at det får de ikke. Og homogutta vil nok foretrekke hypermandige menn. Som meg. Bare at det får de ikke.

Hører du, SDD?!

Skrevet

Jasså? Kink på homofile gutter? :-)

HÆH??? hehe da vet du mer enn meg, isåfall trekker jeg meg med øyeblikkelig virkning! hehe

Skrevet

Døh! Slutt å gjenta meg! ;o)

Er gullrekka slutt?

Nei det var sant - du har bærbar.... ;o)

Beste hilsen fra

Engelskmaen har zappet over til Sky News. ;-)

Jeg sitter fremdeles her og skjelver av sinne over å bli tatt for å være fra Jæren. Jeg mener det - Hva blir det neste da? Jæren er jo nesten Egersund, så da høres jeg kanskje ut som jeg er fra Okka By?? Og er man først i Egersund så er man godt på vei til sørlandet, og ikke søren om jeg snakker som Mette Marit!!

Tog du an?! ;-)

Skrevet

Selvfølgelig er du mere mandig...*ler*...den mest mandige jeg kjenner iallefall...:-p

Men ikke mandighet robbie skårer på da..:-)

Hva skårer han på, da? Homslighet?

Skrevet

Ok, la oss bare gjøre en ting klart en gang for alle: folk fra Jæren snakker IKKE Stavangerdialekt. Folk fra Sandnes snakker ikke en gang Stavangerdialekt.

Dialekter fra Jæren er ikke mandige, de er.. bondske.

Så har du lært en ting i dag også ;o)

Beste hilsen fra

Joa, jeg har hørt det der tidligere også, og jeg forstår faktisk hva stavanger-folket sier. Det er langt verre når de skriver.

Altså: Du skriver jo norsk, men hvis man f.eks. tar seg en tur inn på diskusjonsforumet til Stavanger Oilers, er det ganske ille.

Skrevet

Hm. Ja. Lesbene vil vel antageligvis ha hyperfeminine damer. Helst. Bare at det får de ikke. Og homogutta vil nok foretrekke hypermandige menn. Som meg. Bare at det får de ikke.

Hører du, SDD?!

Skjønner dem godt jeg....skulle jeg først ha pult en dame....så skulle hun ha vært faan så fin....:-)

Skrevet

Og nå vinner Start serien.

Velvel, hvis det ikke blir VIF er det den desidert beste vinneren.

Om de vinner gull?? det tviler jeg på, Hareide sørger nok for en sølvplass, samt uerfarenhet! uansett tror jeg VIF vinner gullet, men kampen på søndag var en sjelden happening:-) Kjempegøy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...