Gå til innhold

Okay, damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er du mere mandig...*ler*...den mest mandige jeg kjenner iallefall...:-p

Men ikke mandighet robbie skårer på da..:-)

Ja, hva scorer femikladden på? Sånn i forhold til f.eks. den mer maskuline meg og den nesten like maskuline musikermannen?

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• musikeren

22

• snø

22

• yellow

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For å rette opp østlendingers ære, må jeg sporenstreks ile til og si at noen av oss kjenner forskjellen!

Det var da en lettelse å høre!! ;-)

Siddishilsen fra

Gjest skraldepande
Skrevet

Ikke en truse er tørr spør du meg.

De må vri dem opp når de kommer ut/hjem.

De andre, ikke jeg.

Skrevet

Hva skårer han på, da? Homslighet?

mmm...sjarm...bøttevis med sjarm...*s*

..og en helt "grei" kropp...

stapper tunga inn i munnen igjen*

:-)

Skrevet

Engelskmaen har zappet over til Sky News. ;-)

Jeg sitter fremdeles her og skjelver av sinne over å bli tatt for å være fra Jæren. Jeg mener det - Hva blir det neste da? Jæren er jo nesten Egersund, så da høres jeg kanskje ut som jeg er fra Okka By?? Og er man først i Egersund så er man godt på vei til sørlandet, og ikke søren om jeg snakker som Mette Marit!!

Tog du an?! ;-)

Eg tog an ;o)

Irriterende med oss stavangerfolk som insisterer på å skrive på dialekt! :o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Om de vinner gull?? det tviler jeg på, Hareide sørger nok for en sølvplass, samt uerfarenhet! uansett tror jeg VIF vinner gullet, men kampen på søndag var en sjelden happening:-) Kjempegøy!

VIF vinner ikke gullet. De får ikke mer enn ett poeng mot Lyn til helgen, og de får maks ett poeng mot RBK som nå begynner å finne taktene. De er slitne og med langt mer press på seg en Start.

Start vinner sannsynligvis alle de resterende kampene, og leder allerde.

Skulle både VIF og Start vinne samtlige resterende kamper, vinner start på målforskjell. I motsetning til VIF scorer de mål.

*Realistisk pessimist*

Skrevet

Dette har vært litt av en kveld :o), først Trond Nagell Dahl på Beat for Beat og så Erik Thorstvedt hos Skavland ..... ååååååhhhhhhh ;o).

Gjest skraldepande
Skrevet

"De"? Så du kaller deg sjøl for mann, med andre ord?

De andre, ikke jeg.

Skrevet

Ja, hva scorer femikladden på? Sånn i forhold til f.eks. den mer maskuline meg og den nesten like maskuline musikermannen?

sjarm vennen min...sjarm..*s*

...åsså er ikke kroppen helt å forakte heller...:-)

Skrevet

Men herregud - skal du snakke eller skal du pule?! ;o)

*high five*

Skrevet

Du skal se at jeg er unntaket som bekrefter regelen ;o)

Musikere er vel litt musikalske og musikalske mennesker har ofte litt lettere for å ta dialekter og språk har jeg hørt.

Jeg forstår det aller meste, men snakker kun stavangersk. Men lekte på østlandsk da jeg var lita :-)

Beste hilsen fra

Og jeg får ikke til stavangersk... Irriterer meg litt, egentlig. Men ellers tar jeg dialekter ganske fort. Jeg snakker trøndersk som en trønder, sarpsborgsk som en sarpsborger, tromsk som en tromsøværing, og totning som en totning. Og sunnmørsk verre enn Åge Hareide.

Skrevet

VIF vinner ikke gullet. De får ikke mer enn ett poeng mot Lyn til helgen, og de får maks ett poeng mot RBK som nå begynner å finne taktene. De er slitne og med langt mer press på seg en Start.

Start vinner sannsynligvis alle de resterende kampene, og leder allerde.

Skulle både VIF og Start vinne samtlige resterende kamper, vinner start på målforskjell. I motsetning til VIF scorer de mål.

*Realistisk pessimist*

Oisann sånn en gledesspreder du er!!!!

Tusen takk! *klemme*!!! hehe

Skrevet

sjarm vennen min...sjarm..*s*

...åsså er ikke kroppen helt å forakte heller...:-)

Ah, så det er slik å forstå at pusegutten har finere kropp enn meg og musikeren?

Det faller på sin egen urimelighet.

Gjest den radikale filologen
Skrevet

Ah, men det var jo kos. Alltid hyggelig når folk ikke blir tatt av orkaner.

Kjørte han virkelig over en delstat for å ringe deg? Makan til romantisk skrue, dah. Jeg trodde ikke engang amerikanere flest hadde giddet (et forferdelig ord. Det bør bli lov til å skrive giddi) å forlate pizza-stolen. :)

Du, din suppegjøk, følg med'a! Visst er det lov å skrive "giddi"! Det er en såkalt "sideform", det vil si at du kan bruke denne varianten av ordet som privatperson eller i tekster som ikke rammes av en lov under forvaltningsretten.

Skrevet

Det var da en lettelse å høre!! ;-)

Siddishilsen fra

Fredspiperøykende østlandshilsen tilbake!

Skrevet

HÆH??? hehe da vet du mer enn meg, isåfall trekker jeg meg med øyeblikkelig virkning! hehe

Ser nå litt homofil ut, ihvertfall:-)

Skrevet

Du, din suppegjøk, følg med'a! Visst er det lov å skrive "giddi"! Det er en såkalt "sideform", det vil si at du kan bruke denne varianten av ordet som privatperson eller i tekster som ikke rammes av en lov under forvaltningsretten.

Jeg vet du kan skrive det på nynorsk, men på bokmål?

Skrevet

Joa, jeg har hørt det der tidligere også, og jeg forstår faktisk hva stavanger-folket sier. Det er langt verre når de skriver.

Altså: Du skriver jo norsk, men hvis man f.eks. tar seg en tur inn på diskusjonsforumet til Stavanger Oilers, er det ganske ille.

Ok. På tide med en lekse til... Altså: Man kan IKKE, og jeg gjentar IKKE ta det man leser på hjemmesiden til Stavanger Oilers og så overføre det til stavangerborgere som helhet. Alvorlig talt!! Je e sjåkkert!

Men helt alvorlig så var det noen kloke (?) lærere en gang på 80-90-tallet som fikk den smarte(?) ideen om at man skulle skrive på dialekt. Skulle lære fortere da.

Ikke smart!!

Men altså, jeg gjentar: man kan IKKE sette likhetstegn mellom siddiser og de som skriver på Stavanger Oilers sin hjemmeside.

Uten at jeg har lest noe som helst der, men noe sier meg likevel at jeg har rett...

Beste hilsen fra

Skrevet

Ser nå litt homofil ut, ihvertfall:-)

NEHH! gi deg da!

han er supersexy synes jeg da

:-)

nytter ikke diskutere dette med en mann skjønner jeg;-)

Skrevet

Ah, så det er slik å forstå at pusegutten har finere kropp enn meg og musikeren?

Det faller på sin egen urimelighet.

*kremt*...atte....veeeeldig lenge siden jeg har sett musikern sin kropp da.....og så jo ikke din sist gang vi møttes......

...så et veldig vrient spørsmål...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...