Gå til innhold

Okay, damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner dem godt jeg....skulle jeg først ha pult en dame....så skulle hun ha vært faan så fin....:-)

Der er vi enige! Når jomfrudommen min engang ryker skal det være med ei som er faan så fin! :-)

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• musikeren

22

• snø

22

• yellow

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og jeg får ikke til stavangersk... Irriterer meg litt, egentlig. Men ellers tar jeg dialekter ganske fort. Jeg snakker trøndersk som en trønder, sarpsborgsk som en sarpsborger, tromsk som en tromsøværing, og totning som en totning. Og sunnmørsk verre enn Åge Hareide.

Det er ikke mange som ikke kommer herfra som klarer Stavanger-dialekten. Det blir stort sett bare pinlig dårlig når noen prøver.

På den annen side så skal jeg være den første til å være enig i at f.eks en Mia Gundersen når hun åpner kjeften ikke akkurat høres ut som en..... blomst. ;-)

Skrevet

*kremt*...atte....veeeeldig lenge siden jeg har sett musikern sin kropp da.....og så jo ikke din sist gang vi møttes......

...så et veldig vrient spørsmål...*s*

Vel, jeg får strippe neste gang!

Skrevet

Og jeg får ikke til stavangersk... Irriterer meg litt, egentlig. Men ellers tar jeg dialekter ganske fort. Jeg snakker trøndersk som en trønder, sarpsborgsk som en sarpsborger, tromsk som en tromsøværing, og totning som en totning. Og sunnmørsk verre enn Åge Hareide.

Men jeg kan jo innrømme at stavangersk ikke er verdens mest musikalske dialekt da ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

NEHH! gi deg da!

han er supersexy synes jeg da

:-)

nytter ikke diskutere dette med en mann skjønner jeg;-)

Supersexy, ja.... Med et lite sånt elegant kniks med håndleddet;-)

Skrevet

Du, din suppegjøk, følg med'a! Visst er det lov å skrive "giddi"! Det er en såkalt "sideform", det vil si at du kan bruke denne varianten av ordet som privatperson eller i tekster som ikke rammes av en lov under forvaltningsretten.

Eh, nei. Det er ikke lov. Brødgjøk.

Skrevet

Supersexy, ja.... Med et lite sånt elegant kniks med håndleddet;-)

*glis*

Skrevet

Joa, jeg har hørt det der tidligere også, og jeg forstår faktisk hva stavanger-folket sier. Det er langt verre når de skriver.

Altså: Du skriver jo norsk, men hvis man f.eks. tar seg en tur inn på diskusjonsforumet til Stavanger Oilers, er det ganske ille.

Og så Oilers da! Det er jo ikke en siddis i sikte på det der laget jo, bare fullt av fulle finner!

Høh!

Gjest skraldepande
Skrevet

Der er vi enige! Når jomfrudommen min engang ryker skal det være med ei som er faan så fin! :-)

Da min røyk, da....

Grmf.

Skrevet

Det er ikke mange som ikke kommer herfra som klarer Stavanger-dialekten. Det blir stort sett bare pinlig dårlig når noen prøver.

På den annen side så skal jeg være den første til å være enig i at f.eks en Mia Gundersen når hun åpner kjeften ikke akkurat høres ut som en..... blomst. ;-)

Hihihi, jeg vil vel heller ikke påstå at stavangersk er en veldig vakker dialekt.

Men den har definitivt sin sjarm. Og jeg har fått meg mang en god latter over venner fra østlandet sine iherdige forsøk på å "Snakkkka Stavannnngerrrrskkkk", hihihi...

Beste hilsen fra

Skrevet

Og så Oilers da! Det er jo ikke en siddis i sikte på det der laget jo, bare fullt av fulle finner!

Høh!

Joa, men det er jo ikke finnene som skriver på nettet. Det er siddisene.

+ en og annen askerspiller som for anledningen har gjort siddis ut av seg. :)

Skrevet

Joa, men det er jo ikke finnene som skriver på nettet. Det er siddisene.

+ en og annen askerspiller som for anledningen har gjort siddis ut av seg. :)

Nei, ikke siddisENE. Noen siddiser, ganske få også tror jeg om man ser på tilskuertallene.... Og selvfølgelig bare de mest Harry. De som bor i Kvernavigå og tilsvarende.

Beste hilsen fra

Skrevet

Vel, jeg får strippe neste gang!

bla bla bla........akkurat som om du tørr det..*s*

Venter fortsatt på invitasjon jeg...:-)

Skrevet

Hvor mange program er det?

Og de andre programmene handler om treninga fram til kampen, eller?

Ja, de andre programmene handler om treningene fram mot kampen mot VIF.

Men jeg vet ikke hvor mange programmer det er totalt (bare ett er vist så langt).

Skrevet

Nei, ikke siddisENE. Noen siddiser, ganske få også tror jeg om man ser på tilskuertallene.... Og selvfølgelig bare de mest Harry. De som bor i Kvernavigå og tilsvarende.

Beste hilsen fra

.... Og hvem bor nærmest Kvernavigå av oss to....?!

;-)

Anonym hilsen fra

Skrevet

Beste hilsen fra

Neida, tilskuertallene der nede er meget gode. Hockey er den største publikumsidretten i Norge etter fotball (med klar margin), og siddisene er faktisk de råeste i landet til å gå på kamp.

Skrevet

Dufårhagudløkda..

....*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...