Gå til innhold

Okay, damer...

Anbefalte innlegg

Gjest alpachino
Skrevet

Hæh? En halvgammal slesk degos på 1.62?

ok. innrømmer at han er litt gammel nå etterhvert...

-men han har en sexy utstråling!

Et glansbildetryne er ikke nødvendigvis sexy..

( høyden over havet spiller ingen rolle)

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• musikeren

22

• snø

22

• yellow

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ok. innrømmer at han er litt gammel nå etterhvert...

-men han har en sexy utstråling!

Et glansbildetryne er ikke nødvendigvis sexy..

( høyden over havet spiller ingen rolle)

Det viktigste er det som er høyt når de ligger! *s*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Okay. Hva gjør du når du ser mr. Williams da? Gliser vellystig? :-)

Jepp, klarer rett og slett ikke å la være å glise nåre jeg ser ham. Direkte flaut noen ganger ;O)

Skrevet

Dette har vært litt av en kveld :o), først Trond Nagell Dahl på Beat for Beat og så Erik Thorstvedt hos Skavland ..... ååååååhhhhhhh ;o).

Trond Nagell Dahl ??? har du drekki?

Skrevet

Ah, men det var jo kos. Alltid hyggelig når folk ikke blir tatt av orkaner.

Kjørte han virkelig over en delstat for å ringe deg? Makan til romantisk skrue, dah. Jeg trodde ikke engang amerikanere flest hadde giddet (et forferdelig ord. Det bør bli lov til å skrive giddi) å forlate pizza-stolen. :)

*lerogler*

Skrevet

Tor Milde

Det finnes de som er bedre enn Thorstvedt også da, men han ligger ganske høyt på lista... ;-)

Skrevet

Jeg mener det var onsdag eller noe sånt på TvNorge. Men jeg innbiller meg at jeg i sted så at den skulle være på mandag.

Mascaraen rant, så mye lo jeg. Anbefales! Men rens bort all sminke først da. ;o)

Jeg skal huske på å fjerne den verste sminken før jeg skrur på. :)

Skrevet

Me danse ikkje med gastår! ;o)

Tiden flyr... Det var en gang gastene var godt voksne mannfolk. Nå er de sånne små søte gutter i uniform som kan vekke morsfølelsen i hvem som helst... Nesten! ;o)

Beste hilsen fra

Jeg vet. Jeg husker den gang det var stas med snertne russejenter. I dag er russejentene redusert til småjenter som ikke får meg til å føle noe annet enn en gryende alderdom.

På den annen side er de sikkert noe for Tor Milde. :)

Skrevet

Supersexy, ja.... Med et lite sånt elegant kniks med håndleddet;-)

sjalu eller?

Gjest juhuuuuu
Skrevet

Trond Nagell Dahl ??? har du drekki?

Mmmnja litt hadde jeg tatt, det var jo fredag å da er det jo godt med litt Baileys i kaffen da, flisa :o).

Jo Nagel har jeg sansen for :o), en sjarmerende gutt det.

Skrevet

Han er jo ganske kjekk og ikke minst høy, det trekker opp endel. Men han er ikke min våte drøm, dog vet jeg at han er det for mange kvinner jeg kjenner.

Skrevet

Han er høy, kjekk, har kroppskontroll og framstår som en sympatisk kar med humor, empati og omløp i hodet.

Etpar kinderegg, det der...

Skrevet

...sorry, men det skal litt mer til enn et barsk utseende før denne dama tenner nok til å gidde å vrenge av meg klærne....:)

*Hehe* Bare kødda jeg.

Og jeg må vel innrømme at jeg ble ørlite skuffa da han fortalte at han hadde fått 1 i matte på gymnaset... (på den tiden var 1 ensbetydende med stryk)

Skrevet

Tuftegjengen er jo de søteste, mest selvironiske nerdene med verdens dårligste ballfølelse.

Allerede etter en episode er jeg ihuga Tuftefan. Den serien der var bare genial!

Enig - jeg skjønner overhode ikke at fotball er så interessant, men Tufte-gutta var kjempesøte! :o)

Skrevet

Neeei, men han er helt grei å hvile øynene på!

skorpionfisken
Skrevet

*ler så jeg rister*

Har ikke tenkt på ham sånn, men når du nå nevner det.

Nja?

Tja?

Jo?

Ja, takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...