Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vet hva JEG mener, men om de andre er enige er ikke sikkert. Det er det der med øynene som ser. En av mine nærværende syns sikkert å yte store bidrag til filosofien, politikken og andres viten, men etter min mening er det GPP det også. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Kan man trekke det til sidene også? Da trekker jeg det til venstre og i rødgrønn retning. Da tror jeg statistisk du ikke utgjør så stor forskjell på meteret her i gården. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg liker pisspreik, jeg. Derfor tør jeg å innrømme at jeg trekker nivået opp på det punktet. c",) Skitt. Der fikk vi et nytt aspekt: om pisspreik er negativt eller ikke. Hvis GPP er positivt,da blir skalaen opp/ned. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg trekker da alltid snittet oppover? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg trekker da alltid snittet oppover? Det er fint. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Da tror jeg statistisk du ikke utgjør så stor forskjell på meteret her i gården. Kunne vært interessant å se på det statistiske resultatet;) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Kunne vært interessant å se på det statistiske resultatet;) Det må bli det som min statistikklærer kalte "synsegugge", dvs alskens meninger i salig blanding. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det må bli det som min statistikklærer kalte "synsegugge", dvs alskens meninger i salig blanding. synsegugge heter det ja. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er vel avhengig av dagsformen..;-) Men jeg er selvsagt tilbøyelig tilå mene at jeg trekker OPP! :-) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 synsegugge heter det ja. Jeg liker det ordet, det er passe foraktfullt og fordømmende. "Idioti" er også bra til det. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er vel avhengig av dagsformen..;-) Men jeg er selvsagt tilbøyelig tilå mene at jeg trekker OPP! :-) Sikker på at du ikke en eller annen gang heller ut en usaklig synsegugge, og en og annen skyllebøtte av humørløshet? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sikker på at du ikke en eller annen gang heller ut en usaklig synsegugge, og en og annen skyllebøtte av humørløshet? Å joda,klart jeg gjør..Sa jo det kom an pådagsformen jo..;-) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Å joda,klart jeg gjør..Sa jo det kom an pådagsformen jo..;-) Så det kommer litt av hvert fra den kanten? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Så det kommer litt av hvert fra den kanten? Jupp. :-) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jupp. :-) Jeg er også slik. En kompis sa til meg da han var irritert: "Noen ganger er du en drittsekk!". Jeg ble ikke det minste overrasket, og svarte: "jada, du også". Ikke spurte jeg hva han mente heller, jeg forsto det med en gang. Jeg spurte hvorfor han oppsøker meg da, da svarte han at jeg er "du er snill når du er edru". Hva mente han med det? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er også slik. En kompis sa til meg da han var irritert: "Noen ganger er du en drittsekk!". Jeg ble ikke det minste overrasket, og svarte: "jada, du også". Ikke spurte jeg hva han mente heller, jeg forsto det med en gang. Jeg spurte hvorfor han oppsøker meg da, da svarte han at jeg er "du er snill når du er edru". Hva mente han med det? Ja,men det er jo KJEDELIG med folk som bare er gerie og snille, tålmodige og tolerante, og blide og sakelige hele tiden.. Det er lov å ha litt mye og variert personlighet..;-) Synes jeg. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ja,men det er jo KJEDELIG med folk som bare er gerie og snille, tålmodige og tolerante, og blide og sakelige hele tiden.. Det er lov å ha litt mye og variert personlighet..;-) Synes jeg. Høy GPP-faktor er altså positivt? Jaja, det fins mange tråder her med bare sludder og tullball, men det er vel hva bermen vil ha. *holder hendene beskyttende over hodet og lukker øya" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Etter dagsform? Etter PMS-nivå? Etter promille av fluidum i blodet? Etter antall frustrasjoner i RL? Etter dagsform? - Definitivt!!! Etter PMS-nivå? - Mnei, ikke for tiden. Er gravid... Etter promille av fluidum i blodet? - Nei, drikker så og si aldri. Etter antall frustrasjoner i RL? - Absolutt! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg liker det ordet, det er passe foraktfullt og fordømmende. "Idioti" er også bra til det. Det ordet fikk meg til å le høyt og lenge, det er bare knallbra;) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Etter dagsform? - Definitivt!!! Etter PMS-nivå? - Mnei, ikke for tiden. Er gravid... Etter promille av fluidum i blodet? - Nei, drikker så og si aldri. Etter antall frustrasjoner i RL? - Absolutt! DOL kan absorbere utallige frustrasjoner og kjeftesmeller. Bunnløst sluk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.