Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som bruker outlook og har problemer med e-mail??

får ikke lasta ned noenting jeg:-(

Skrevet

Det har nok lite med mailprogrammet å gjøre som sådan.Men kanskje feil i sikkerhetsinnstillinger eller oppsett av mailkontoen.

Skrevet

drekka mer!

Og det var det eneste rette svaret...

Skrevet

Det har nok lite med mailprogrammet å gjøre som sådan.Men kanskje feil i sikkerhetsinnstillinger eller oppsett av mailkontoen.

sikkert noe med diskoppryddingen jeg tok tidligere i dag, slettet vel for mye kanskje:-(

finner nok ut av det:-)

Skrevet

Hvis du fortsatt bruker Outlook er det vel egentlig på tide at du laster ned Mozillas Thunderbird! :)

Skrevet

Hvis du fortsatt bruker Outlook er det vel egentlig på tide at du laster ned Mozillas Thunderbird! :)

jepp, har sett dette rådet sikkert hundre ganger før her på DOL... jeg er litt treig:-)

får bare feilmelding: host unknown! IRRITERENDE!!

på tide og bytte ut?? men nå sier jeg natta, skal tidlig opp:-)

Gjest LucySky
Skrevet

Og det var det eneste rette svaret...

Jeg hadde samme problem i forrige uke. Da viste det seg at Telenor ikke har vært heldig med sin håndtering av Norton Security (iflg. eksmpert som kom her) - og man må bytte ut versjonen sin.

Jada, jeg bruker ikke korrekte ord og uttrykk her, men så er jeg så datablond. Men fortsetter trøbbla burde du maile (unskyld, ringe) Telenor og forklare, om det er Telenor og Norton du har. Så fixer de det kanskje. Det ble gjort her. Ikke veit jeg hvordan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...