Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 ja sikkert, men man bør vel si "vi" og ikke "oss" når det blir et spørsmål om dette?? MAKAN TIL SELVGODHET!! Jeg kommer til å være den siste lile mauren som kommer til å dø i en pandemi, og ingen kommer til å ofre meg en tanke når tallene kommer opp; 65 millioner i europa. 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kommer til å være den siste lile mauren som kommer til å dø i en pandemi, og ingen kommer til å ofre meg en tanke når tallene kommer opp; 65 millioner i europa. tulleinlegg!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kommer til å være den siste lile mauren som kommer til å dø i en pandemi, og ingen kommer til å ofre meg en tanke når tallene kommer opp; 65 millioner i europa. Hva er pandemi, og hvor mye har du egentlig drukket i kveld? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hva er pandemi, og hvor mye har du egentlig drukket i kveld? Pandemi er skrekk for stekepanner, og jeg har ikke drukket nok enda. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Pandemi er skrekk for stekepanner, og jeg har ikke drukket nok enda. Åja, det er skummelt. Jeg har pavefobi. Livredd paver. Men jeg husker ikke hva fobien heter. 0 Siter
Gjest pandemi Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hva er pandemi, og hvor mye har du egentlig drukket i kveld? Hvis spørsmålet var oppriktig ment (i denne tulledelen av tråden): Pandemi er en epidemi som blir verdensomspennende (epidemi kan være innenfor et begrenset område, som feks en by eller et land, mens pandemi sprer seg fra land til land). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.