Gå til innhold

Skyllemiddelet setter farge NOEN ganger

Anbefalte innlegg

Gjest vaskekjerringa
Skrevet

Grrrr, minstemor har noen rosa gensere som nå har fått flekker etter skyllemiddelet !!!

Jeg får ikke vekk flekkene igjen, så genserene er ødelagte, og blir vel barnehagegensere :o(.

Skjer dette for deg ?

Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer bare med NOEN klesplagg og ikke ved HVER vask .... bruker samme vaskepulver og skyllemiddel som alltid.

To av genserene har jeg vasket flere ganger, før plutserlig idag jeg tok ut vasken og der var de forb **** flekkene.

Hvorfor hvorfor hvorfor ?????

Gjest petrusa
Skrevet

dette skjer meg også. ikke hver gang, men noen ganger :-(

Det er ikke direkte flekker, men farger hele trusa/sokken, innvendige siden av bh, men ikke utenpå osv...

ILLE!

Skrevet

Sikker på det ikke er banaflekker da? Jeg bruker aldri skyllemiddel - syns det lukter så grusomt av folk som går med skyllemiddel-klær.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvorfor bruker du skyllemiddel?

Skyllemiddel for klær er rimelig bortkastet (med mindre man vil gå rundt og lukte som et gedigent eple eller billig blomsterparfyme). Dessuten blokkerer det porer i syntetiske materiale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...