flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hællæ - har lagt inn resten nå og mistet katta til ILDG. http://www.geocities.com/flisa_ja/oyegalleri.htm (umulig å komme innpå igjen nå) Har fått bilder fra to av dere som kaller seg ved navn jeg ikke klarer å forbinde med nick - - har sendt dere mail - dere er anonyme på galleriet nå da. Jeg er bortreist omtrent neste hele uke - så det blir ikke så mye fart da (gud, at jeg gidder - hehe) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Nå kom jeg inn!!! Og jeg som nettopp sutret i hovedtråden på at jeg ikke kom inn. Du er en knupp Flisa :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er jo bilde av katten der! 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Det er jo bilde av katten der! ...det har du rett i - kan du skjønne sånt? - da er det ILDG jeg har mista! hehe 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 "Hællæ - har lagt inn resten nå og mistet katta til ILDG" Krise:) du vet jo hva hun heter? 0 Siter
nedtelling Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 jeg er nedtelling.. har nettopp sendt deg mail. bildet kom i forrige.. Du skjønner det nok når du ser mailen.. " for your eyes only" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.