Gå til innhold

Hovne øyelokk

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg våkner ofte med hovne øyelokk, og ringer rundt øynene/litt poser under øynene.

Det er skikkelig plagsomt(men ikke vondt).

Og det kommer ikke av for lite/for mye søvn, og kommer ikke an på om jeg er forkjølet eller ikke. Jeg gråter ikke mye heller :)

Syns det er så rart.

Noen som er plaget med det samme? Og noen som har noen råd til meg? Hadde jeg satt stor pris på!!

Er skikkelig kjedelig, for selv om jeg føler meg i tipp topp form, så SER jeg trøtt ut!!

Skrevet

Jeg bruker agurk på øynene om jeg har grått mye (ble brukt _mange_ ganger når jeg var gravid :P). Kanskje det vil hjelpe deg også?

Gammelt triks, men effektivt på meg i alle fall :)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg bruker agurk på øynene om jeg har grått mye (ble brukt _mange_ ganger når jeg var gravid :P). Kanskje det vil hjelpe deg også?

Gammelt triks, men effektivt på meg i alle fall :)

Takk for tips :) Hvor lenge sitter du med agurken?:)

Skrevet

Har lest at teposer skal være bra, men aldri prøvd det selv. Var såpass ille jeg at jeg måtte ta en øyelokkoperasjon..! Så jo konstant trøtt ut og følte meg også det.

Skrevet

Takk for tips :) Hvor lenge sitter du med agurken?:)

15 minutter eller så :)

Skrevet

Da har jeg verdens beste tips til deg: Cliniques øyekrem.

Den er helt genial, og flytter fjeset opptil flere kontintenter på kun få minutter.

Gjest amparro
Skrevet

Da har jeg verdens beste tips til deg: Cliniques øyekrem.

Den er helt genial, og flytter fjeset opptil flere kontintenter på kun få minutter.

Hva henter den...? Jeg skal løpeå kjøpe hvis den er så bra som du skriver :-) Jeg har prøvd alt, men den eneste jeg synes er bra er øyegelen til La Praire til 1200 kr :-/ Den blir dyr i lengden.

Hva koster den du bruker?

Skrevet

Hva henter den...? Jeg skal løpeå kjøpe hvis den er så bra som du skriver :-) Jeg har prøvd alt, men den eneste jeg synes er bra er øyegelen til La Praire til 1200 kr :-/ Den blir dyr i lengden.

Hva koster den du bruker?

Den heter "All about eyes" og er som sagt fra Clinique.

Husker ikke hvor mye den koster, pleier å få mannen til å kjøpe den på taxfree. Men den er i hvert fall MYE billigere enn La Prairie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...