Gå til innhold

Roter gjester i medisinskapet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke medisinskap, så jeg tør ikke tenke på hvor gjestene roter.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• mariaflyfly

4

• mrxx

3

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke lagt felle..... Så om de skulle åpne skapet? Det er vel ingen stor krise?

Spørs hva du har der da. Er det AIDS medisin, så kan det utløse litt av hvert.

Hva heter de ulike AIDS og HIV midlene?

Gjest skraldepande
Skrevet

Det plager ikke meg i det hele tatt om gjestene vil gå i badeskapet..(Det regner jeg nesten med at noen gjør også, etter bind eller hodepinetablett, mens andre igjen sikkert spør først) Men så har ikke jeg noe hemmelig der heller, jeg regner med at det er et superalminnelig badeskap, med normale baderomsartikler og en liten doktorboks på øverste hylle med plater&pyrisept og sånn, hodepinetabletter,salver, nesedråper og øyevann o.l som man kan komme til å trenge..

Jeg kan ikke komme på hva slags medisiner som liksom ville være lugubre eller pinlige,men hadde jeg hatt en gigant tube med rumpesalve eller noe sånt hadde jeg kanskje lagt den et annet sted;-)

Jeg ville vært mye mere skeptisk til gjester som ville på soverommet eller i stueskuffer og sånn. Uten at jeg kan komme på at jeg har noe lugubert og pinlig der heller..;-)Men så sier i allefall min kotymeforståelse.

:-)

Nei, med "god samvittighet" om sakene, er det greit at folk roter i skapet. Jeg har både kondomer og rumpesalve der, uten at det spiller noen rolle for meg om noen roter i. Men min bror oppdaget blodtrykkspillene mine i et riktignok åpent skap, og ble veldig nysgjerrig, av helt naturlige årsker: han ble redd.

Gjest skraldepande
Skrevet

Men hvorfor er det så krise akkurat det? Hve er så hemmelig med badeskapet? Det er mange steder inni et hus jeg ville anse som langt mere private..

Og jupp,jeg innrømmer det glatt,jeg har åpnet andre menneskers badeskap..:-o Enten fordi jeg trenger å låne en tampax og sånn, eller bare for å kikke..det tror jeg de fleste gjør, sånn bare for å ha gjort det, jeg har nå hvertfall aldri fått noe voldsomt juicy på noen av åkikke i badeskapet deres.

Her har vi en ærlig sjel, det må være fint å tenke sånn.

Gjest skraldepande
Skrevet

Var jeg omtrent 100% sikker på hvem som hadde tatt pengene, hadde jeg kanskje spurt vedkommende. Jeg opplevde et tilsvarende tjuveri som fattig 15-årig hybelboer. Den eneste mulige tyven var en "venninne" som hadde kikket på noen bilder i lommeboken min. I ettertid husket jeg at hun hadde snudd seg vekk fra meg mens hun så på bildene, og kunne da lett ha tatt pengene. Hun blånektet selvsagt, så jeg så aldri de pengene mer.

Jeg syns det er en kattepine, da jeg hater å skape konflikter. Jeg vet at faren villle fått raserianfall og mora en forferdelig skamfølelse, da de er verdens mest reale og ærlige folk, men akk så følsomme og sosiale. det var kun guttungen som kunne ha gjort det, ellers ville jeg sett det, da de andre var innen synsvidde hele tida. Min siste 200-kroning fordamper ikke uten at jeg vet om det.

Skrevet

Jeg skrev dette egentlig for å se om noen trodde andre kunne gjøre det, og om de hadde tenkt på det. Spørsmålet inngår i en oppgave jeg fikk en gang, om mennesker og dagligpsykologi.

Noen mennesker er utolig naive og andre utrolig frekke, mens andre bare tror godt om absolutt alle uten egentlig å være dumme.

Du kan kanskje tenke deg at jeg blir skuffa når tenåringsønnen til de jeg besøker rapper 200 kr fra lommeboka mi i gangen. De siste 200 kr jeg hadde. Da "løsna det noe" oppi hue mitt.

Hva ville du gjort i et slikt tilfelle?

Jeg vet i alle fall at mange er så frekke, jeg er ikke så naiv at jeg tror at de jeg har på besøk ikke kan finne på å gjøre noe sånt. Samtidig så stoler jeg på folk også, så det gjelder å finne en riktig balansegang på dette.

Tja, hadde jeg vært helt sikker på hvem som tok pengene hadde jeg sagt i fra og tatt det opp med rette vedkommende. Hadde jeg vært litt usikker på hvem av dem det kunne være, så hadde jeg sagt det til dem alle, at jeg har observert at noen av dem har stjålet penger og at jeg er svært skuffet over det.

Da gir jeg i alle fall signaler om at jeg har oppdaget det og at vedkommende må passe seg nesten gang. Hører de ikke noe så kan de tro at det aldri ble oppdaget.

Det er ikke lett å vite alltid hva som skal gjøres i slike tilfeller.

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg vet i alle fall at mange er så frekke, jeg er ikke så naiv at jeg tror at de jeg har på besøk ikke kan finne på å gjøre noe sånt. Samtidig så stoler jeg på folk også, så det gjelder å finne en riktig balansegang på dette.

Tja, hadde jeg vært helt sikker på hvem som tok pengene hadde jeg sagt i fra og tatt det opp med rette vedkommende. Hadde jeg vært litt usikker på hvem av dem det kunne være, så hadde jeg sagt det til dem alle, at jeg har observert at noen av dem har stjålet penger og at jeg er svært skuffet over det.

Da gir jeg i alle fall signaler om at jeg har oppdaget det og at vedkommende må passe seg nesten gang. Hører de ikke noe så kan de tro at det aldri ble oppdaget.

Det er ikke lett å vite alltid hva som skal gjøres i slike tilfeller.

Jeg vet ikke. Jeg tror foreldra vil gå helt av skaftet, dessuten tror jeg det er en umoden spenningsgreie, og ikke noe som de gjør ofte. Nå skal jeg passe bedre på i stedet, og holder kjeft til jeg får tak i ungen under fire øyne senere når jeg har fått bearbeidet det.

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg tror foreldra vil gå helt av skaftet, dessuten tror jeg det er en umoden spenningsgreie, og ikke noe som de gjør ofte. Nå skal jeg passe bedre på i stedet, og holder kjeft til jeg får tak i ungen under fire øyne senere når jeg har fått bearbeidet det.

Jeg hadde ikke giddet å ta dette opp med foreldrene, til det er summen for liten. Men barna hadde jeg tatt det opp med.

Men 200 kroner er mye hvis det er det siste man har igjen.

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å ta dette opp med foreldrene, til det er summen for liten. Men barna hadde jeg tatt det opp med.

Men 200 kroner er mye hvis det er det siste man har igjen.

Tårene spratt da jeg oppdaget det.

Skrevet

Det er alltid låst så det går ikke an å snope der.

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er alltid låst så det går ikke an å snope der.

Har noen rappa noe fra deg før?

Gjest Medisinskap
Skrevet

Har aldri tenkt over det. Vet at broderen tok en flaske Cosylan en gang. Merket det ikke, før han fortalte meg at han hadde gjort det.

Jeg har alt mulig i badeskapet. Alt i fra kondomer, til smertestillende injeksjoner.

Hvis en på besøk ønsker å kjenne meg via medisinskapet, så får det være opp til dem.

Det må jo være morro å gå å tenke på at jeg kanskje har lus, fordi det ligger en lusekam der, eller at jeg er gravis, fordi det ikke ligger ob og bind der:-)

Verre, hvis noen rapper noe av meg, som jeg trenger.

Skrevet

Hadde jeg hatt noen medisiner jeg ikke ville at folk skulle sett, ville jeg aldri oppbevart dem på badet.

Jeg tar det ikke særlig tungt om noen vil kikke i baderomsskapet mitt. Om de hadde begynt å snoke på soverommet eller i skrivebordsskuffene, ville jeg blitt mer muggen.

Jeg så for øvrig et skjult kamera-program en gang, hvor noen hadde fylt opp et baderomsskap med små plastballer. Så snart en nysgjerrig gjest åpnet skapdøra, raste de ut, og vedkommende hadde ikke sjanse til å stoppe det. Hehe.

Skrevet

Men hvorfor er det så krise akkurat det? Hve er så hemmelig med badeskapet? Det er mange steder inni et hus jeg ville anse som langt mere private..

Og jupp,jeg innrømmer det glatt,jeg har åpnet andre menneskers badeskap..:-o Enten fordi jeg trenger å låne en tampax og sånn, eller bare for å kikke..det tror jeg de fleste gjør, sånn bare for å ha gjort det, jeg har nå hvertfall aldri fått noe voldsomt juicy på noen av åkikke i badeskapet deres.

Venninnene mine har fri tilgang til badeskapene mine når de er på besøk her - og jeg hos dem. Man trenger jo av og til å låne litt hårgele, en tampax eller noe sånt.

Skrevet

Jeg har medisinskapet på soverommet... :o) Og der er det bare spesielt utvalgte som slipper inn.

Skrevet

Har noen rappa noe fra deg før?

Jepp. det er det.

Men ingen fra dol :o)

Gjest skraldepande
Skrevet

Hadde jeg hatt noen medisiner jeg ikke ville at folk skulle sett, ville jeg aldri oppbevart dem på badet.

Jeg tar det ikke særlig tungt om noen vil kikke i baderomsskapet mitt. Om de hadde begynt å snoke på soverommet eller i skrivebordsskuffene, ville jeg blitt mer muggen.

Jeg så for øvrig et skjult kamera-program en gang, hvor noen hadde fylt opp et baderomsskap med små plastballer. Så snart en nysgjerrig gjest åpnet skapdøra, raste de ut, og vedkommende hadde ikke sjanse til å stoppe det. Hehe.

Fenomenet er ikke helt ukjent skjønner jeg :-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Jepp. det er det.

Men ingen fra dol :o)

Tenkte meg det.

Hjemmesykepleieren rappet nesten 100 Imovane fra en jeg kjenner, og det skjedde da vedk lånte doen. Pleieren nektet og skyldte på senile gamle :-)

Skrevet

Jeg har bare hørt om dem som snuser i trusene i fra skittentøydunken.....

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg har bare hørt om dem som snuser i trusene i fra skittentøydunken.....

Å fysj. Kvinnfolk er rare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...