Gå til innhold

Roter gjester i medisinskapet ditt?

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• mariaflyfly

4

• mrxx

3

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest skraldepande
Skrevet

mannfolk

Å fysj, mannfolkstruser da gitt.

Skrevet

Leste en undersøkelse hvor 80% av de spurte snoker i andres beaderomsskap. Har en-to bekjente som er litt nysgjerrige av seg :-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Leste en undersøkelse hvor 80% av de spurte snoker i andres beaderomsskap. Har en-to bekjente som er litt nysgjerrige av seg :-)

Det er stor trengsel i snusefaget :-).

Fra et annet felt:

Jeg laget en mappe under min mappe på serveren, kalte den "hemmelig" og satte på overvåking av hvor mange som kikket i den. I løpet av en dag var 54 personer innom av 300 ansatte. De fant bare en fil som het Personer.txt som kun inneholdt ordene NYSGJERRIGPER! DU SKAL JOBBE - IKKE SNUSE!. Jeg hørte aldri noe om det :) Den lå der lenge.

Skrevet

Det er stor trengsel i snusefaget :-).

Fra et annet felt:

Jeg laget en mappe under min mappe på serveren, kalte den "hemmelig" og satte på overvåking av hvor mange som kikket i den. I løpet av en dag var 54 personer innom av 300 ansatte. De fant bare en fil som het Personer.txt som kun inneholdt ordene NYSGJERRIGPER! DU SKAL JOBBE - IKKE SNUSE!. Jeg hørte aldri noe om det :) Den lå der lenge.

LOL

Gjest skraldepande
Skrevet

LOL

Jeg tenkte jeg skulle skrive en saftig luregreie og sette jungeltrommene i gang. Noe om at bedriften skulle legges ned og huset rives og gi plass for Dineylands filial i Norge eller noe sånt. Men jeg turde ikke.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle skrive en saftig luregreie og sette jungeltrommene i gang. Noe om at bedriften skulle legges ned og huset rives og gi plass for Dineylands filial i Norge eller noe sånt. Men jeg turde ikke.

Hehe, nei - noen kunn ejo trodd på det - og som du vet -de beste går først -så du hadde kanskje opplevd en masseoppsigelse! hehe

Gjest skraldepande
Skrevet

Hehe, nei - noen kunn ejo trodd på det - og som du vet -de beste går først -så du hadde kanskje opplevd en masseoppsigelse! hehe

Problemet er bare at jeg er kjent som en uhyre frekk skøyer, så jeg måtte alliert meg med en annen, ellers ville jeg blitt avslørt.

En trodde at jeg ikke ville stille med en ny drøy spøk før den forrige hadde dødd ut, men det var feil.

Jeg utga meg for millardær i syden en gang, og det var så vidt jeg slapp fra det helskinnet.

Skrevet

Problemet er bare at jeg er kjent som en uhyre frekk skøyer, så jeg måtte alliert meg med en annen, ellers ville jeg blitt avslørt.

En trodde at jeg ikke ville stille med en ny drøy spøk før den forrige hadde dødd ut, men det var feil.

Jeg utga meg for millardær i syden en gang, og det var så vidt jeg slapp fra det helskinnet.

Hehe - det er ikke alle som syns alt er gøy. Jeg har en veninne som er veldig glad i min mann,- men da hun og jeg var på café og han gjemte bilen min (jeg skjønte straks at det var han) -så ble hun redd!!! hehehe - jeg lo så jeg skrek - hun er nesten sjelven enda hun -hva kunne skjedd liksom? - en gammel Tøyota er vel ikke noe å ta på vei for?

Gjest skraldepande
Skrevet

Hehe - det er ikke alle som syns alt er gøy. Jeg har en veninne som er veldig glad i min mann,- men da hun og jeg var på café og han gjemte bilen min (jeg skjønte straks at det var han) -så ble hun redd!!! hehehe - jeg lo så jeg skrek - hun er nesten sjelven enda hun -hva kunne skjedd liksom? - en gammel Tøyota er vel ikke noe å ta på vei for?

Eneste jeg ikke har samvittighet til er å fleipe med ærlige og velmenende mennesker. Det er også uhyre vanskelig å lure dem alvorlig.

Nesten alt jeg fleiper med er mot folk som åpenbart ikke er ærlige eller oppfører deg dårlig mot andre. F eks snusere, sladrere, hensynsløse og ryggsleikere.

Skrevet

Eneste jeg ikke har samvittighet til er å fleipe med ærlige og velmenende mennesker. Det er også uhyre vanskelig å lure dem alvorlig.

Nesten alt jeg fleiper med er mot folk som åpenbart ikke er ærlige eller oppfører deg dårlig mot andre. F eks snusere, sladrere, hensynsløse og ryggsleikere.

Helt enig med deg! :-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Resultatet er ofte at jeg blir uvenner med folk for livet, men det driter jeg i.

Jeg så en bra leveregel her: å være slemmere mot slemme og snillere mot snille.

Derfor har jeg veldig gode venner og veldig fientlige fiender.

Gjest skraldepande
Skrevet

Min mest underlige var da jeg brente opp to sammenrullede 500-lapper. Ei jente på bordet ved siden av ble rasende, og trua med å kline til meg om jeg brente opp en tredje. Jeg brente ikke opp hele seddelen, bare 35% av dem. Det er vel slik enda at hvis du har 60% av en seddel, så får du en ny i banken.

Den spøken tar jeg ikke igjen. I praksis var det ikke så morsomt.

Skrevet

Resultatet er ofte at jeg blir uvenner med folk for livet, men det driter jeg i.

Jeg så en bra leveregel her: å være slemmere mot slemme og snillere mot snille.

Derfor har jeg veldig gode venner og veldig fientlige fiender.

Hehe - du minner meg om noen....:)

Skrevet

Min mest underlige var da jeg brente opp to sammenrullede 500-lapper. Ei jente på bordet ved siden av ble rasende, og trua med å kline til meg om jeg brente opp en tredje. Jeg brente ikke opp hele seddelen, bare 35% av dem. Det er vel slik enda at hvis du har 60% av en seddel, så får du en ny i banken.

Den spøken tar jeg ikke igjen. I praksis var det ikke så morsomt.

Du er nok ikke gift....:)

Gjest skraldepande
Skrevet

Hehe - du minner meg om noen....:)

Egentlig så misliker jeg absolutt ingen heller, og tilbød å dele rom med en bitter fiende nettopp på et seminar. Vedk avslo å bli med i det hele tatt. Og det var jo "trist". Vedk skjønte aldri hvorfor jeg tilbød det. Enkelte er helt tett i pappen. Tipper det var flere som var glade for å slippe å ha med vedk :-)

Skrevet

Egentlig så misliker jeg absolutt ingen heller, og tilbød å dele rom med en bitter fiende nettopp på et seminar. Vedk avslo å bli med i det hele tatt. Og det var jo "trist". Vedk skjønte aldri hvorfor jeg tilbød det. Enkelte er helt tett i pappen. Tipper det var flere som var glade for å slippe å ha med vedk :-)

LOL

Gjest skraldepande
Skrevet

LOL

Jeg var helt ærlig. Men ikke opplegget.

Skrevet

Jeg syns det er en kattepine, da jeg hater å skape konflikter. Jeg vet at faren villle fått raserianfall og mora en forferdelig skamfølelse, da de er verdens mest reale og ærlige folk, men akk så følsomme og sosiale. det var kun guttungen som kunne ha gjort det, ellers ville jeg sett det, da de andre var innen synsvidde hele tida. Min siste 200-kroning fordamper ikke uten at jeg vet om det.

Du kunne jo sput gutten uten at foreldrene hørte på. Var han skylidg, ville han vel ikke sladre til dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...