Gå til innhold

Jippi, julen er i gang!!

Anbefalte innlegg

Gjest julenissen 2005
Skrevet

For de av dere som vil komme i julestemning så har jeg den store glede å informere om at Smart Club på Alna har fått julepynten frem i butikken ;)

...og jula varer helt til påske!

Gjest julenissen 2005
Skrevet

Du tuller håper jeg?

Nope! Tipper de begynner å spille julesanger over høytalerne neste uke...hi hi ;)

Plantasjen pleier også å være tidlig ute, noen som har vært der og "møtt" julen?

hare1365380455
Skrevet

Nope! Tipper de begynner å spille julesanger over høytalerne neste uke...hi hi ;)

Plantasjen pleier også å være tidlig ute, noen som har vært der og "møtt" julen?

Herligheden, det er jo bare oktober og høsten har så vidt startet!

Skrevet

Å herregud! Det er ikke mulig! Neste år blir det vel så fort skolen starter etter sommerferien..

Skrevet

Stønn! Jeg var tenkt meg dit tidligere i dag, men er glad for at slapp sjokket!

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Uff, så grusomt. Det er sånne ting som ødelegger jula.

Gjest skraldepande
Skrevet

Butikkene starter tidligere for hvert år. Brodern er i en bransje som får nesten en tredel av omsetningen sin fra julesalget og en tredel fra bryllup og konfirmasjoner, så der går det i røkk og napp i sesongene.

Skrevet

Jeg er i hvert fall i full gang med å lage viktoriansk julepynt. Har masse bestillinger allerede :)

Men jul i butikkene er det vel tidlig for synes jeg også

Skrevet

Husker vi snakket om det her inne ifjor også :o).

Julemarsipanen ble lagt ut i butikkene rundt 1. oktober ....

Sjarmen blir borte ja.

Skrevet

Jeg er i hvert fall i full gang med å lage viktoriansk julepynt. Har masse bestillinger allerede :)

Men jul i butikkene er det vel tidlig for synes jeg også

Blir litt annerledes å skulle lage masse på bestilling da - det begrenser seg vel noe hva du rekker å gjøre i løpet av desember (og november)???

Forresten - har du noen tips til annen viktoriansk julepynt enn kuler? Begynner å ha noen av dem etter hvert..

Men 1. oktober i butikk, det må vel være rekord?? (negativ sådan..)

Skrevet

Blir litt annerledes å skulle lage masse på bestilling da - det begrenser seg vel noe hva du rekker å gjøre i løpet av desember (og november)???

Forresten - har du noen tips til annen viktoriansk julepynt enn kuler? Begynner å ha noen av dem etter hvert..

Men 1. oktober i butikk, det må vel være rekord?? (negativ sådan..)

Jeg lager av isoporegg. Resultatet ligner kongler

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg får jo julestemning bare av et slik innlegg, så jeg ligger svett an om de skal begynne med juledekorasjoner i butikkene allerede nå...

Skrevet

På plantasjen var jule tingene oxo fremme.....ble stressa bare av synet jeg...

*grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...