Gjest julenissen 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 For de av dere som vil komme i julestemning så har jeg den store glede å informere om at Smart Club på Alna har fått julepynten frem i butikken ...og jula varer helt til påske! 0 Siter
Gjest julenissen 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Du tuller håper jeg? Nope! Tipper de begynner å spille julesanger over høytalerne neste uke...hi hi Plantasjen pleier også å være tidlig ute, noen som har vært der og "møtt" julen? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Nope! Tipper de begynner å spille julesanger over høytalerne neste uke...hi hi Plantasjen pleier også å være tidlig ute, noen som har vært der og "møtt" julen? Herligheden, det er jo bare oktober og høsten har så vidt startet! 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Å herregud! Det er ikke mulig! Neste år blir det vel så fort skolen starter etter sommerferien.. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Stønn! Jeg var tenkt meg dit tidligere i dag, men er glad for at slapp sjokket! 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Uff, så grusomt. Det er sånne ting som ødelegger jula. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Butikkene starter tidligere for hvert år. Brodern er i en bransje som får nesten en tredel av omsetningen sin fra julesalget og en tredel fra bryllup og konfirmasjoner, så der går det i røkk og napp i sesongene. 0 Siter
Soria Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er i hvert fall i full gang med å lage viktoriansk julepynt. Har masse bestillinger allerede Men jul i butikkene er det vel tidlig for synes jeg også 0 Siter
tuss&troll Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Husker vi snakket om det her inne ifjor også ). Julemarsipanen ble lagt ut i butikkene rundt 1. oktober .... Sjarmen blir borte ja. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er i hvert fall i full gang med å lage viktoriansk julepynt. Har masse bestillinger allerede Men jul i butikkene er det vel tidlig for synes jeg også Blir litt annerledes å skulle lage masse på bestilling da - det begrenser seg vel noe hva du rekker å gjøre i løpet av desember (og november)??? Forresten - har du noen tips til annen viktoriansk julepynt enn kuler? Begynner å ha noen av dem etter hvert.. Men 1. oktober i butikk, det må vel være rekord?? (negativ sådan..) 0 Siter
Soria Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Blir litt annerledes å skulle lage masse på bestilling da - det begrenser seg vel noe hva du rekker å gjøre i løpet av desember (og november)??? Forresten - har du noen tips til annen viktoriansk julepynt enn kuler? Begynner å ha noen av dem etter hvert.. Men 1. oktober i butikk, det må vel være rekord?? (negativ sådan..) Jeg lager av isoporegg. Resultatet ligner kongler 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg får jo julestemning bare av et slik innlegg, så jeg ligger svett an om de skal begynne med juledekorasjoner i butikkene allerede nå... 0 Siter
yellow Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 På plantasjen var jule tingene oxo fremme.....ble stressa bare av synet jeg... *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.