Gjest skulle ha valgt hvit silikon Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg var så klønete at jeg brukt gjennomsiktig silikon i dusjkabinettet mitt da det ble montert, og nå ett år etter er den blitt gul/brun!! Er det noen som har gode råd på hvordan man "enkelt" fjerner gammel våtromssilikon? 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hmm.. jeg er ikke helt sikker, men går det ikke bare an å legge ny oppå? 0 Siter
Gjest skulle ha valgt hvit silikon Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hmm.. jeg er ikke helt sikker, men går det ikke bare an å legge ny oppå? Det fungerer dessverre ikke da jeg har lagt på et godt lag ;( 0 Siter
Simen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det fungerer dessverre ikke da jeg har lagt på et godt lag ;( Så vidt jeg vet må den fjernes mekanisk, altså skrapes bort. 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Skrapes eller skjæres bort med kniv. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Skjær og skrap bort det du klarer. Bruk deretter silikonfjerner. 0 Siter
petter smart Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Bruk et skrujern å fjerne det med. Du trenger ikke vaske det helt rent, men unngå at det ligger igjen løse rester, støv og fukt før du legger på ny silikon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.