Gå til innhold

Lar du barna høre på all slags musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

og se hva de vil på tv?

Er det noen musikk og tvprogram de ikke får høre og se på?

Foreksempel negativ musikk som Manson og skrekkfilmer etc.

Har dere begrensninger i forhold til internet, eller er det fritt fram for dem å sitte på nettet så lenge de ønsker?

Kan det være skadelig å sitte pal på dataen hver dag?vet det ikke er bra sånn sosialt og manglende aktivitet, men hva med stråling og anstrengelse(epilepsi)?

Spørsmålene gjelder de litt større barna, mer på tenåringsstadiet.

Hvor går aldersgrensen for når de kan bestemme selv?

Skal legge spørsmålet inn på foreldreforum også.

Skrevet

Barn bør selv bestemme om de skal se skrekkfilmer slik at de kan herde seg.

På vegne av veldig, veldig mange,

Gjest Trådstarter
Skrevet

Barn bør selv bestemme om de skal se skrekkfilmer slik at de kan herde seg.

På vegne av veldig, veldig mange,

Var svaret ditt en spøk?

skorpionfisken
Skrevet

Barna mine får se det de vil på TV, rett og slett fordi de ennå ikke har villet se det som jeg mener ikke passer dem.

Min sønn har alltid sett det som har vært for skummelt for alderen hans. Min datter vil ikke se det som er for skummelt for de som er yngre enn henne engang.

Han er snart 17. Han bruker internett uten begrensninger på innholdet, men er bare inne på det han interreserer seg for. Mest World of Wargames og slike ting. Han hører på musikk jeg synes er helt sinnsyk, tung og mørk og dyster.

Tida på nettet begrenser vi, med å trekke ut kabelen når vi mener han bør gjøre andre ting.

Likevel, han er en gladgutt som til sin mors urolighet velger å følge Gud og stortrives i en menighet hvor han synger i kor og deltar på mange sosiale aktiviteter.

Jeg tror faktisk ikke nettbruk og musikksmak former barna til å bli dårlige mennesker.

Før i tiden mente mange at TV var styggedom som ødela folk, og ville ikke ha TV i huset fordi det var farlig. I dag er det ikke så mange igjen av de som mener det. De fleste av de som er skeptiske har da i allefall TV men begrenser det til å ha en kanal. Statskanalen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...