Gå til innhold

Deres meninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gutt på byen igår kveld, heftig dansing og litt roting på dansegulvet, han fulgte meg hjem, men fikk ikke overnatte. Han vil treffes igjen snart, og vi laget en halv avtale. Spørsmålet til dere er: Vil han treffes fordi han er interessert i å bli kjent, eller for å avslutte det han ikke fikk avsluttet i natt? ;) Forøvrig var det en morsom kveld på byen :)

Skrevet

Om han ringer i edru tilstand og vil date deg igjen,vil jeg tro han er keen på å bli bedre kjent med deg.

Om han ringer god og full sent i kveld,er han nok bare ute etter et ligg vil jeg tro..

Skrevet

Kanskje han vil treffes for begge deler ? Men du har jo makt til å bestemme hva som skal skje. Du vil vel merke ganske fort om han er interessert i hele deg, eller bare deler.

Skrevet

Han vet sikkert knapt nok svaret selv;), men hvis du er interessert så dater du han videre og finner ut hva du vil. Det er du som bestemmer om han (sammen med deg) har en såkalt avslutning på kvelden i går, det kan også være begynnelsen på noe annet;)

Skrevet

Kanskje han vil treffes for begge deler ? Men du har jo makt til å bestemme hva som skal skje. Du vil vel merke ganske fort om han er interessert i hele deg, eller bare deler.

Det var nå å ta i litt, han har vel like mye makt til å bestemme hva som skal skje. Eller mener du at hun bør/kan voldta ham?

Skrevet

Han vet sikkert knapt nok svaret selv;), men hvis du er interessert så dater du han videre og finner ut hva du vil. Det er du som bestemmer om han (sammen med deg) har en såkalt avslutning på kvelden i går, det kan også være begynnelsen på noe annet;)

Er ikke også han med på å bestemme?

Skrevet

Det var nå å ta i litt, han har vel like mye makt til å bestemme hva som skal skje. Eller mener du at hun bør/kan voldta ham?

Selvsagt har han like mye makt. Det jeg mente var at hun kunne jo si nei hvis hun ikke ville noe mer. Eller hun kunne si ja, hvis hun tvertimot ville noe mer.

Men det å ha sex, eller starte et forhold er jo en toveis ting...

Skrevet

Er ikke også han med på å bestemme?

Ikke hva hun vil. Det var hun som spurte, jeg ga henne ikke råd om å tvinge ham.

Skrevet

Selvsagt har han like mye makt. Det jeg mente var at hun kunne jo si nei hvis hun ikke ville noe mer. Eller hun kunne si ja, hvis hun tvertimot ville noe mer.

Men det å ha sex, eller starte et forhold er jo en toveis ting...

Skjønte hva du mente, men måtte kverulere litt :-)

Skrevet

Skjønte hva du mente, men måtte kverulere litt :-)

Så smart du er da :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Han vil treffes for å bli bedre kjent med deg. Hvis han bare er ute etter ons ville han vel ikke kastet bort tid på å prøve seg på deg en gang til. Nei, han er nok ute etter noe mer, så du får ta den tiden du trenger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...