Gå til innhold

er det gale å glemme en p-pille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar Diane, og hadde ca 1 uke igjen på brettet da jeg fant ut jeg hadde glemt å ta kvelden før. Så tok jeg bare for den neste dagen, altså jeg hoppet over en. Gjør dette noe?

Gjest papirtiger
Skrevet

Tar du pillen innen 36 timer er du sikret (og da tar du to piller samtidig).

Hvor ille det er å glemme p-piller kommer an på hvor lite du å bli gravid ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Tar du pillen innen 36 timer er du sikret (og da tar du to piller samtidig).

Hvor ille det er å glemme p-piller kommer an på hvor lite du å bli gravid ;)

Hvor ille det er å glemme p-piller kommer an på hvor lite du ØNSKER å bli gravid ;)

Gjest tovelin
Skrevet

Leste nettopp et innlegg om en dame som ble gravid på p-pillene. Hun tok alle til samme tid hver dag..

Skrevet

Hvor ille det er å glemme p-piller kommer an på hvor lite du ØNSKER å bli gravid ;)

Aha....men jeg tok bare èn pille. Det betyr at jeg ikke bør ha ubeskyttet samleie resten av brettet/syklusen eller? Går det bra igjen når jeg begynner på neste brett, eller har jeg screwa opp hele systemet nå?

Gjest papirtiger
Skrevet

Aha....men jeg tok bare èn pille. Det betyr at jeg ikke bør ha ubeskyttet samleie resten av brettet/syklusen eller? Går det bra igjen når jeg begynner på neste brett, eller har jeg screwa opp hele systemet nå?

Bare fortsett på brettet, men bruk kondom i 2 uker fremover. Etter det er du sikker igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...