MsSophie Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Honda CRV, modellen som kom i 2002. HRV`en er tøffere:) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 HRV`en er tøffere:) Det synes ikke jeg, jeg synes den ser forferdelig rar ut... CRV'n ser mer ut som en SUV. Vi er kjempefornøyde med vår CRV, masse bagasjeplass, sitter høyt etc. 0 Siter
favn Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 HRV`en er tøffere:) Diskuterer du bil!? *gisp* 0 Siter
favn Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Denne er ganske grei: http://www.volvocars.no/Showroom/XC90/ God plass og "høytsittende", ikke for prangende og sterk og praktisk. Og ikke veldig dyr. Man for dem med V8'er, men da bikker de millionen og det er kanskje for mye? pst 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Diskuterer du bil!? *gisp* ..neida, jeg bare later som:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.