Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sitter og ser på det nå, og kan ikke bli annet en imponert over Ingrid Bjørnov, gitt! 0 Siter
kalle kun Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det var imponerende ja. Noe å følge med på kommende lørdager. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jo, hun er flink hun. Men jeg syntes i grunn programmet var kjedelig. 0 Siter
Gjest tjohoi Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jo, hun er flink hun. Men jeg syntes i grunn programmet var kjedelig. Enig.. jeg hadde store forhåpninger om programmet.. kanskje de ikke ble oppfylt fordi de var for store!? 0 Siter
fresja Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Så bare slutten. Heine Totland synger jammen bra! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Enig.. jeg hadde store forhåpninger om programmet.. kanskje de ikke ble oppfylt fordi de var for store!? For meg var det egentlig motsatt. Hadde ikke særlig forhåpninger, men ble gledelig overrasket. Adskillig friskere enn det meste man får se på lørdagene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg ble sittende og se "Med hjartet på rette staden" og tok opp "Piano piano", vel vitende om at jeg aldri får rotet meg til å se det... ) Men jeg har virkelig sansen for Bjørnov! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.