oppptimisten Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har forsøkt å søke litt på nettet, men finner ikke noe info... husker ikke om det er siste helg i september, eller oktober... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er i slutten av oktober. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 http://www.google.com/search?hs=rdT&hl=en&lr=&c2coff=1&client=opera&rls=en&q=stille+klokka+2005+oktober&btnG=Search Første treff her hos meg står det at man stiller klokka siste søndag i oktober. Hadde det vært siste i september hadde det jo vært forrige søndag. 0 Siter
oppptimisten Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Tusen tusen takk! Begynte å tenke på dette nå sent ikveld, skal nemlig på tidligvakt imorgen tidlig, og da er det jo kjekt å vite hvor mye klokken er ;-)) 0 Siter
Gjest må ha det inn med teskje Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 nå ble jeg litt forvirret er det nå på søndag jeg skal stille klokka en time tilbake? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 nå ble jeg litt forvirret er det nå på søndag jeg skal stille klokka en time tilbake? Vi har sluppet opp for teskjeer. 0 Siter
mAd Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg prøver aldri å huske når sånne ting skal gjøres, for man blir alltid minnet på det overalt når tiden nærmer seg uansett, på tv, på internett, på jobb, hehe. Samme med mor- og farsdag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.