Gå til innhold

Hvor er alle blondinene i kveld?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

De pleier alltid å underholde meg når jeg jobber.

Er de på fylla igjen?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• amber sun

10

• hare1365380455

4

• cecily

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

To er i København.:)

Ah, det visste jeg jo. Eller... jeg visste bare om en, men blondiner drar vel ofte i flokk. :)

hare1365380455
Skrevet

Ah, det visste jeg jo. Eller... jeg visste bare om en, men blondiner drar vel ofte i flokk. :)

Hehe, de dro ikke sammen. Se på msn-listen så ser du hvem som er på tur. De har kanskje dol-abstinenser nå......;)

Skrevet

Nå har jeg vært logget på i hele ti minutter, men denne blondinen teller visst ikke..

*ekstremt snurt*

;o)

På tide å finne sengen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har jeg vært logget på i hele ti minutter, men denne blondinen teller visst ikke..

*ekstremt snurt*

;o)

På tide å finne sengen.

Det spretter ikke opp et vindu når folk logger seg på, så jeg så deg ikke. Du teller naturligvis du og. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, de dro ikke sammen. Se på msn-listen så ser du hvem som er på tur. De har kanskje dol-abstinenser nå......;)

Ja, det er imponerende at de ikke har logget seg på med mobilen ennå. Men blondiner vet kanskje ikke hvordan man gjør sånt. Altså; jeg vet det ikke selv - mørk blond som jeg er. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er imponerende at de ikke har logget seg på med mobilen ennå. Men blondiner vet kanskje ikke hvordan man gjør sånt. Altså; jeg vet det ikke selv - mørk blond som jeg er. :)

Jeg vet at den ene blondinen lurer på hvordan hun kan bruke mobilen til å gå på nettet....:) Men de har nok vært opptatt med shopping og sånn.

Skrevet

Jeg kjeder meg, så si i fra hvis det er noen morsomme msn-lister jeg kankomme på :-) På min er det rimelig dødt...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet at den ene blondinen lurer på hvordan hun kan bruke mobilen til å gå på nettet....:) Men de har nok vært opptatt med shopping og sånn.

Tenker de har vært fulle som faen siden de dro, jeg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er galt med brunetter?

Hva jobber så du med?

Jeg liker brunetter veldig godt også. Hårfarge er uvesentlig.

Jeg er lefsøse på en større lefsefabrikk, og lefser må som kjent lages om natten. Mens lefsene hever får jeg en del tid til å skrive her.

Skrevet

er bare en brunette jeg, eller mer rødhåret etter at venninda mi fikk fingrene i toppetasjen min.... må nok skuffe deg, er bare meg her for øyeblikket:-)

Skrevet

Jeg liker brunetter veldig godt også. Hårfarge er uvesentlig.

Jeg er lefsøse på en større lefsefabrikk, og lefser må som kjent lages om natten. Mens lefsene hever får jeg en del tid til å skrive her.

Godt å høre brunetter ikke er UT.

Lefser er veldig godt.

Jeg spiste det bestandig på sørlandsbussen.

Skrevet

på jobb, så sitter du her inne på nettet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

er bare en brunette jeg, eller mer rødhåret etter at venninda mi fikk fingrene i toppetasjen min.... må nok skuffe deg, er bare meg her for øyeblikket:-)

Jeg ramler ut av msn med jevne mellomrom. Er derfor jeg blir borte i tide og utide.

Rødt hår duger det også. Har hørt dere skal være ramme. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

på jobb, så sitter du her inne på nettet?

Ja, fysj. Jeg burde henges.

Skrevet

Ja, fysj. Jeg burde henges.

huff ja.. men du er heldig som har en bedagelig jobb.. det skal du ha :-)

hva jobber du med?

Skrevet

Jeg ramler ut av msn med jevne mellomrom. Er derfor jeg blir borte i tide og utide.

Rødt hår duger det også. Har hørt dere skal være ramme. :)

hahahha bare ramle ut du:-) har sett det i kveld, er ikke sår en eneste plass jeg:-) selv om jeg ikke har vært blond noensinne.... dustete egentlig alt pratet om dumme blondiner, mine beste venner er blondiner, og de er ganske kloke etter hva jeg oppfatter;-)

Skrevet

Jeg kunne underholdt deg, men jeg slettet den gamle msn-adressen din...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...