ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 De pleier alltid å underholde meg når jeg jobber. Er de på fylla igjen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 To er i København. Ah, det visste jeg jo. Eller... jeg visste bare om en, men blondiner drar vel ofte i flokk. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ah, det visste jeg jo. Eller... jeg visste bare om en, men blondiner drar vel ofte i flokk. Hehe, de dro ikke sammen. Se på msn-listen så ser du hvem som er på tur. De har kanskje dol-abstinenser nå...... 0 Siter
cecily Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ah, det visste jeg jo. Eller... jeg visste bare om en, men blondiner drar vel ofte i flokk. Nå har jeg vært logget på i hele ti minutter, men denne blondinen teller visst ikke.. *ekstremt snurt* ;o) På tide å finne sengen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Nå har jeg vært logget på i hele ti minutter, men denne blondinen teller visst ikke.. *ekstremt snurt* ;o) På tide å finne sengen. Det spretter ikke opp et vindu når folk logger seg på, så jeg så deg ikke. Du teller naturligvis du og. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Hehe, de dro ikke sammen. Se på msn-listen så ser du hvem som er på tur. De har kanskje dol-abstinenser nå...... Ja, det er imponerende at de ikke har logget seg på med mobilen ennå. Men blondiner vet kanskje ikke hvordan man gjør sånt. Altså; jeg vet det ikke selv - mørk blond som jeg er. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ja, det er imponerende at de ikke har logget seg på med mobilen ennå. Men blondiner vet kanskje ikke hvordan man gjør sånt. Altså; jeg vet det ikke selv - mørk blond som jeg er. Jeg vet at den ene blondinen lurer på hvordan hun kan bruke mobilen til å gå på nettet.... Men de har nok vært opptatt med shopping og sånn. 0 Siter
Alana Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hehe, de dro ikke sammen. Se på msn-listen så ser du hvem som er på tur. De har kanskje dol-abstinenser nå...... Jeg kjeder meg, så si i fra hvis det er noen morsomme msn-lister jeg kankomme på :-) På min er det rimelig dødt... 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hva er galt med brunetter? Hva jobber så du med? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vet at den ene blondinen lurer på hvordan hun kan bruke mobilen til å gå på nettet.... Men de har nok vært opptatt med shopping og sånn. Tenker de har vært fulle som faen siden de dro, jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Hva er galt med brunetter? Hva jobber så du med? Jeg liker brunetter veldig godt også. Hårfarge er uvesentlig. Jeg er lefsøse på en større lefsefabrikk, og lefser må som kjent lages om natten. Mens lefsene hever får jeg en del tid til å skrive her. 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 er bare en brunette jeg, eller mer rødhåret etter at venninda mi fikk fingrene i toppetasjen min.... må nok skuffe deg, er bare meg her for øyeblikket:-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg liker brunetter veldig godt også. Hårfarge er uvesentlig. Jeg er lefsøse på en større lefsefabrikk, og lefser må som kjent lages om natten. Mens lefsene hever får jeg en del tid til å skrive her. Godt å høre brunetter ikke er UT. Lefser er veldig godt. Jeg spiste det bestandig på sørlandsbussen. 0 Siter
Gjest tjohoi Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ah, det visste jeg jo. Eller... jeg visste bare om en, men blondiner drar vel ofte i flokk. på jobb, så sitter du her inne på nettet? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 er bare en brunette jeg, eller mer rødhåret etter at venninda mi fikk fingrene i toppetasjen min.... må nok skuffe deg, er bare meg her for øyeblikket:-) Jeg ramler ut av msn med jevne mellomrom. Er derfor jeg blir borte i tide og utide. Rødt hår duger det også. Har hørt dere skal være ramme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 på jobb, så sitter du her inne på nettet? Ja, fysj. Jeg burde henges. 0 Siter
Gjest tjohoi Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ja, fysj. Jeg burde henges. huff ja.. men du er heldig som har en bedagelig jobb.. det skal du ha :-) hva jobber du med? 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg ramler ut av msn med jevne mellomrom. Er derfor jeg blir borte i tide og utide. Rødt hår duger det også. Har hørt dere skal være ramme. hahahha bare ramle ut du:-) har sett det i kveld, er ikke sår en eneste plass jeg:-) selv om jeg ikke har vært blond noensinne.... dustete egentlig alt pratet om dumme blondiner, mine beste venner er blondiner, og de er ganske kloke etter hva jeg oppfatter;-) 0 Siter
Alana Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kunne underholdt deg, men jeg slettet den gamle msn-adressen din... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.