Gå til innhold

Hvor er alle blondinene i kveld?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kunne underholdt deg, men jeg slettet den gamle msn-adressen din...

Samme som tidligere, men jeg tør ikke å legge den ut her nå. Hver gang jeg gjør det dukker det opp masse folk jeg ikke vet hvem er, og som aldri sier noe. Blir stressa av sånt. :)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• amber sun

10

• hare1365380455

4

• cecily

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Samme som tidligere, men jeg tør ikke å legge den ut her nå. Hver gang jeg gjør det dukker det opp masse folk jeg ikke vet hvem er, og som aldri sier noe. Blir stressa av sånt. :)

Jeg er ikke så plaget...

Du må ikke, men min adresse er [email protected]

Skrevet

Denne blondinen har vært på jobb i natt. :)

Skal bli digg å finne senga!!!

Skrevet

Vel, jeg er jo i den samme "klubben" som du, men det er svært sjelden vi er der samtidig fordi jeg ikke så ofte er inne så sent på kveldene/nettene som du. Og slik var det i går kveld/natt også.

Pluss at mange av oss visste at to er på tur, så ble det nok labert, ja. (Jeg var vel ikke innom i det hele tatt i går kveld.)

Skrevet

Det spretter ikke opp et vindu når folk logger seg på, så jeg så deg ikke. Du teller naturligvis du og. :)

Jeg teller?

Ah, det reddet dagen min!

*bruse litt med englefjærene*

c",)

Skrevet

Vel, jeg er jo i den samme "klubben" som du, men det er svært sjelden vi er der samtidig fordi jeg ikke så ofte er inne så sent på kveldene/nettene som du. Og slik var det i går kveld/natt også.

Pluss at mange av oss visste at to er på tur, så ble det nok labert, ja. (Jeg var vel ikke innom i det hele tatt i går kveld.)

Er to av dem på tur? Visste bare om dene ene jeg. Har tydeligvis ikke vært aktiv nok i det siste.

Gjest skraldepande
Skrevet

De er nede på stranda og ser etter sexbølgen.

Eller kanskje de leter etter Hansen? Finn Hansen.

Skrevet

Er to av dem på tur? Visste bare om dene ene jeg. Har tydeligvis ikke vært aktiv nok i det siste.

Nå må du følge litt bedre med i timene Cecily. Begge er/var i samme by i utlandet (helt uavhengig av hverandre, faktisk.)

;o)

Skrevet

Jeg teller?

Ah, det reddet dagen min!

*bruse litt med englefjærene*

c",)

*s*

Gjest hohohoh
Skrevet

De er nede på stranda og ser etter sexbølgen.

Eller kanskje de leter etter Hansen? Finn Hansen.

Er det samme hansen vi kjenner? En veldig full hansen?

Skrevet

Jeg var i København ;)

Men nå er jeg tilbake. :)Får underholde deg neste gang heller *s*

Skrevet

Nå må du følge litt bedre med i timene Cecily. Begge er/var i samme by i utlandet (helt uavhengig av hverandre, faktisk.)

;o)

Men tenk, vi så hverandre ikke! :-D hehe men kontakt hadde vi likevel.

Skrevet

Hvilken ene visste du om da? Meg eller den andre? :)

Jeg fant meg støvletter forresten!!!

*kjempefornøyd*

Skrevet

To er i København.:)

Og gjett hva jeg fant?

*S* *S* *S*

Skrevet

Ja, det er imponerende at de ikke har logget seg på med mobilen ennå. Men blondiner vet kanskje ikke hvordan man gjør sånt. Altså; jeg vet det ikke selv - mørk blond som jeg er. :)

Jeg har ikke fått til å logge på med mobilen ennå *sukk*

Egentlig har jeg vel gitt opp å finne det ut også. Og tenker at det sikkert blir for dyrt uansett.

Så jeg brukte pengene på shopping isteden *S*

Skrevet

Hvilken ene visste du om da? Meg eller den andre? :)

Jeg fant meg støvletter forresten!!!

*kjempefornøyd*

Den andre.

Misunnelig på støvlettene.

hare1365380455
Skrevet

Og gjett hva jeg fant?

*S* *S* *S*

Tre par?;)

Skrevet

Den andre.

Misunnelig på støvlettene.

ok. :)

Men vi traff hverandre nok ikke, bare meldet litt. Om hvor vi var og sånn, men det var alltid på ulike steder, hehe.

Skrevet

Tre par?;)

Et par. Men det var _de_ støvlettene da! Rålekre, og noen jeg ikke har sett andre steder. Det var en veldig liten butikk.

Og heldigvis ikke så dyre som de Bianco-støvlettene jeg sikla på først...

:)

(Og så fant jeg veske også, såklart. hehe man får aldri for mange av dem heller *s*)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg var i København ;)

Men nå er jeg tilbake. :)Får underholde deg neste gang heller *s*

Ah, velkommen hjem. Var det noe liv der nede?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...