ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kunne underholdt deg, men jeg slettet den gamle msn-adressen din... Samme som tidligere, men jeg tør ikke å legge den ut her nå. Hver gang jeg gjør det dukker det opp masse folk jeg ikke vet hvem er, og som aldri sier noe. Blir stressa av sånt. 0 Siter
Alana Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Samme som tidligere, men jeg tør ikke å legge den ut her nå. Hver gang jeg gjør det dukker det opp masse folk jeg ikke vet hvem er, og som aldri sier noe. Blir stressa av sånt. Jeg er ikke så plaget... Du må ikke, men min adresse er [email protected] 0 Siter
Freya Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Denne blondinen har vært på jobb i natt. Skal bli digg å finne senga!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vel, jeg er jo i den samme "klubben" som du, men det er svært sjelden vi er der samtidig fordi jeg ikke så ofte er inne så sent på kveldene/nettene som du. Og slik var det i går kveld/natt også. Pluss at mange av oss visste at to er på tur, så ble det nok labert, ja. (Jeg var vel ikke innom i det hele tatt i går kveld.) 0 Siter
cecily Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det spretter ikke opp et vindu når folk logger seg på, så jeg så deg ikke. Du teller naturligvis du og. Jeg teller? Ah, det reddet dagen min! *bruse litt med englefjærene* c",) 0 Siter
cecily Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vel, jeg er jo i den samme "klubben" som du, men det er svært sjelden vi er der samtidig fordi jeg ikke så ofte er inne så sent på kveldene/nettene som du. Og slik var det i går kveld/natt også. Pluss at mange av oss visste at to er på tur, så ble det nok labert, ja. (Jeg var vel ikke innom i det hele tatt i går kveld.) Er to av dem på tur? Visste bare om dene ene jeg. Har tydeligvis ikke vært aktiv nok i det siste. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 De er nede på stranda og ser etter sexbølgen. Eller kanskje de leter etter Hansen? Finn Hansen. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Er to av dem på tur? Visste bare om dene ene jeg. Har tydeligvis ikke vært aktiv nok i det siste. Nå må du følge litt bedre med i timene Cecily. Begge er/var i samme by i utlandet (helt uavhengig av hverandre, faktisk.) ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg teller? Ah, det reddet dagen min! *bruse litt med englefjærene* c",) *s* 0 Siter
Gjest hohohoh Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 De er nede på stranda og ser etter sexbølgen. Eller kanskje de leter etter Hansen? Finn Hansen. Er det samme hansen vi kjenner? En veldig full hansen? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg var i København Men nå er jeg tilbake. :)Får underholde deg neste gang heller *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nå må du følge litt bedre med i timene Cecily. Begge er/var i samme by i utlandet (helt uavhengig av hverandre, faktisk.) ;o) Men tenk, vi så hverandre ikke! :-D hehe men kontakt hadde vi likevel. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Er to av dem på tur? Visste bare om dene ene jeg. Har tydeligvis ikke vært aktiv nok i det siste. Hvilken ene visste du om da? Meg eller den andre? Jeg fant meg støvletter forresten!!! *kjempefornøyd* 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 To er i København. Og gjett hva jeg fant? *S* *S* *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, det er imponerende at de ikke har logget seg på med mobilen ennå. Men blondiner vet kanskje ikke hvordan man gjør sånt. Altså; jeg vet det ikke selv - mørk blond som jeg er. Jeg har ikke fått til å logge på med mobilen ennå *sukk* Egentlig har jeg vel gitt opp å finne det ut også. Og tenker at det sikkert blir for dyrt uansett. Så jeg brukte pengene på shopping isteden *S* 0 Siter
cecily Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hvilken ene visste du om da? Meg eller den andre? Jeg fant meg støvletter forresten!!! *kjempefornøyd* Den andre. Misunnelig på støvlettene. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Og gjett hva jeg fant? *S* *S* *S* Tre par? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Den andre. Misunnelig på støvlettene. ok. Men vi traff hverandre nok ikke, bare meldet litt. Om hvor vi var og sånn, men det var alltid på ulike steder, hehe. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Tre par? Et par. Men det var _de_ støvlettene da! Rålekre, og noen jeg ikke har sett andre steder. Det var en veldig liten butikk. Og heldigvis ikke så dyre som de Bianco-støvlettene jeg sikla på først... (Og så fant jeg veske også, såklart. hehe man får aldri for mange av dem heller *s*) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Jeg var i København Men nå er jeg tilbake. :)Får underholde deg neste gang heller *s* Ah, velkommen hjem. Var det noe liv der nede? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.