Gå til innhold

Hvor er alle blondinene i kveld?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke fått til å logge på med mobilen ennå *sukk*

Egentlig har jeg vel gitt opp å finne det ut også. Og tenker at det sikkert blir for dyrt uansett.

Så jeg brukte pengene på shopping isteden *S*

Brukte dem vel opp på tjaller i Kristiania, tenker jeg. :)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• amber sun

10

• hare1365380455

4

• cecily

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ah, velkommen hjem. Var det noe liv der nede?

Det var deeiligt, hehe. :)

Kombinasjonen storby og dansk vennlighet er uimotståelig *S*

Vi har gått gate opp og gate ned, shoppet og gått sightseeing. :)

Så begynte det å regne så ille at vi måtte gjøre noe annet. Så vi bestemte oss for å gå på kino.

Det var bare det at det kun var en sal og en film i den kinoen vi fant...så dermed så vi "Charlie og sjokoladefabrikken" hehe. Bra laget ihvertfall. og bedre enn å traske rundt i regnet :)

Og maten i Danmark er jo konge da...

Skrevet

Brukte dem vel opp på tjaller i Kristiania, tenker jeg. :)

hahaha hva er det du tror om meg?

Vel kan jeg være litt gal, men ... *lol* jeg var ikke i Kristiania altså. Selv om jeg var inne på tanken om å stikke innom. Men det ble ikke noe av det.

Shopping er jo heller ikke å forakte *S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

hahaha hva er det du tror om meg?

Vel kan jeg være litt gal, men ... *lol* jeg var ikke i Kristiania altså. Selv om jeg var inne på tanken om å stikke innom. Men det ble ikke noe av det.

Shopping er jo heller ikke å forakte *S*

Tror om deg? Du, jeg tror høyere om en som tilbringer noen timer i Kristiania enn en som shopper hele dagen. :)

Skrevet

Tror om deg? Du, jeg tror høyere om en som tilbringer noen timer i Kristiania enn en som shopper hele dagen. :)

Så du syns jeg skulle tatt turen innom Kristiania altså?

Med andre ord, neste gang bør jeg ikke bare la det bli med tanken?

Har du vært der forresten?

Det var jo tre spørsmål på rappen det. Jeg lurer visst på mye idag. Sånn er det når man er borte fra dol et par dager... :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så du syns jeg skulle tatt turen innom Kristiania altså?

Med andre ord, neste gang bør jeg ikke bare la det bli med tanken?

Har du vært der forresten?

Det var jo tre spørsmål på rappen det. Jeg lurer visst på mye idag. Sånn er det når man er borte fra dol et par dager... :)

"Så du syns jeg skulle tatt turen innom Kristiania altså?"

Er ikke Kristiania stengt? I hvert fall forandret ganske radikalt.

"Har du vært der forresten?"

Har vært der. En interssant opplevelse. Folk sto og varmet seg over brennende søplekasser av den typen vi ser fra slummen i amerikanske filmer, masse løshunder, hasjboder overalt, cannabis-øl og et ganske strengt fotoforbud.

Men det var en veldig avslappet stemning der.

Hehe, tror halve båten dro innom der. Må ha vært et like populært sted for nordmenn på fylletur som Frogneparken er for japser. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har vært på samme plass som Amber =)

..livet er ikke det samme uten dol... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...