Gå til innhold

Etter kl 24 lørdag er det beina på bordet og ...

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

..skolejobbing!

Eksamen til uken.

Dæven. Lage oppgaver er ikke for pyser.

Skrevet

Dæven. Lage oppgaver er ikke for pyser.

Hadde man enda laget dem ville man i allefall visst svarene, Her er det jobbing for å ta eksamen!

...også i høstferien da!

Skrevet

Det jeg burde gjøre er å lese saksdokumenter til en dom i Oslo Tingrett. Begynte så bra, men da jeg måtte lese samme setning flere ganger skjønte jeg det var for seint til den slags. Mye enklere å surfe på DOL.

Gjest skraldepande
Skrevet

Det jeg burde gjøre er å lese saksdokumenter til en dom i Oslo Tingrett. Begynte så bra, men da jeg måtte lese samme setning flere ganger skjønte jeg det var for seint til den slags. Mye enklere å surfe på DOL.

Hjernen slutter å absorbere informasjon når den er trøtt.

Gjest skraldepande
Skrevet

Hadde man enda laget dem ville man i allefall visst svarene, Her er det jobbing for å ta eksamen!

...også i høstferien da!

Gjør som Einstein gjorde i fysikkens barndom, han brukte de samme oppgavene til elevene hvert år, han bare forandret svarene! Fysikken er full av teorier som endres litt etter litt. F eks den minste partikkelen blir stdig mindre og får nye navn :-) Nylig kom det også en ny planet i solsystemet, slik at svar om antall som var feil før er blitt riktige og omvendt. Oppdagelsen av prionet var også en hodepine, nye kapitler måtte skrives, og andre forandres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...