Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 ..skolejobbing! Eksamen til uken. Dæven. Lage oppgaver er ikke for pyser. 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Dæven. Lage oppgaver er ikke for pyser. Hadde man enda laget dem ville man i allefall visst svarene, Her er det jobbing for å ta eksamen! ...også i høstferien da! 0 Siter
Gjest rota Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det jeg burde gjøre er å lese saksdokumenter til en dom i Oslo Tingrett. Begynte så bra, men da jeg måtte lese samme setning flere ganger skjønte jeg det var for seint til den slags. Mye enklere å surfe på DOL. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det jeg burde gjøre er å lese saksdokumenter til en dom i Oslo Tingrett. Begynte så bra, men da jeg måtte lese samme setning flere ganger skjønte jeg det var for seint til den slags. Mye enklere å surfe på DOL. Hjernen slutter å absorbere informasjon når den er trøtt. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hadde man enda laget dem ville man i allefall visst svarene, Her er det jobbing for å ta eksamen! ...også i høstferien da! Gjør som Einstein gjorde i fysikkens barndom, han brukte de samme oppgavene til elevene hvert år, han bare forandret svarene! Fysikken er full av teorier som endres litt etter litt. F eks den minste partikkelen blir stdig mindre og får nye navn :-) Nylig kom det også en ny planet i solsystemet, slik at svar om antall som var feil før er blitt riktige og omvendt. Oppdagelsen av prionet var også en hodepine, nye kapitler måtte skrives, og andre forandres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.