Gå til innhold

FEIL passord eller adresse....

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bare si ifra

... eller hva som er ordlyden i denne feilmeldinga; før kom den opp hvis jeg tastet litt fort og dermed feil!

NÅ derimot kommer den opp i det jeg går inn på 'Sjekk svar'. UTEN at jeg i det hele tatt har tasten en eneste liten bokstav.

Ikke noe problem eller ekstra arbeide for meg, men går utifra at dere ikke vil ha det slik!? Dette er jo en seriøs side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200743-feil-passord-eller-adresse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått den lille nå? Eller er ikke terminen der enno? Måtte bare spørre siden du er her enno :-))

Neida, jeg sitter her fremdeles med gigantmagen min. Sukk...

Terminen er ikke før i slutten av oktober, men jeg har bestandig født prematurt, og både lege og jordmor var sikre på at det kom til å skje nå ogås. Vel, i morgen er jeg 37 uker i følge ul-termin, og torsdag er jeg 38 uker i følge mens-termin.

Og jeg er utålmodig!

Annonse

Gjest Knoll&tott

Terminen er ikke før i slutten av oktober, men jeg har bestandig født prematurt, og både lege og jordmor var sikre på at det kom til å skje nå ogås. Vel, i morgen er jeg 37 uker i følge ul-termin, og torsdag er jeg 38 uker i følge mens-termin.

Og jeg er utålmodig!

oki, takk for svar. Du må iallefall ha lykke til :-))

Og jeg er utålmodig!

Så flott at du fortsatt har leieboeren inne! Kjempebra!

Det gjør jo ikke noe om du for en gangs skyld går gravid helt til termin...

Du får prøve å være tolmodig noen dager/uker til!

*Oppmuntringsklem*

Så flott at du fortsatt har leieboeren inne! Kjempebra!

Det gjør jo ikke noe om du for en gangs skyld går gravid helt til termin...

Du får prøve å være tolmodig noen dager/uker til!

*Oppmuntringsklem*

Tusen takk for klemmen, den gjorde godt.

Egentlig har du jo helt rett. Det gjør jo ingenting om jeg går til termin. Babyen har jo best av det. Jeg skal nok holde ut, men det blir mye surving og klaging fra meg for tiden...

Tusen takk for klemmen, den gjorde godt.

Egentlig har du jo helt rett. Det gjør jo ingenting om jeg går til termin. Babyen har jo best av det. Jeg skal nok holde ut, men det blir mye surving og klaging fra meg for tiden...

:)

Du må så gjerne klage om det hjelper deg! Jeg er ikke så ofte inne på graviditet, men du må gjerne bruke meg som klagemur om du ser meg andre steder!

Jeg er god på å dele ut trøsteklemmer og har mange å ta av...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...