Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig fet hud, og har de siste 3 mnd gått på diane. Jeg synes ikke det har hjulpet noe særlig, så jeg skal bytte til oilezz idag. Noen som har erfaringer med dette? Det innholder desogestrel og ethinylestradiol.

Jeg har også gått på spironolactone (50g) per dag for å kontrollere den fete huden... men jeg vet ikke om man får dette i Norge. Får går gå til legen og spørre.

Men jeg kan definitivt se forbedringer i huden siden jeg begynte med disse preparatene!

Gjest tiden til hjelp
Skrevet

Søsteren min gikk på Diane, hun fikk beskjed om at virkningen best kunne måles etter seks måneders bruk.

Skrevet

Søsteren min gikk på Diane, hun fikk beskjed om at virkningen best kunne måles etter seks måneders bruk.

JJeg skal prøve oilezz en stund ihvertfall, så får jeg heller gå tilbake til diane hvis det ikke er bedre. Oilezz er et helt nytt produkt som skal være veldig bra for huden, så jeg gir det en sjanse.

En annen ting, de sier at jeg skal begynne med oilezz første dag med menustrasjon. Idag fikk jeg mensen, men det er kun sånt brunt og det går et par dager før den "ordentlige" mensen kommer... men skal jeg begynne idag allikevel?

Takk for svar:o)

Gjest lille rosinen
Skrevet

JJeg skal prøve oilezz en stund ihvertfall, så får jeg heller gå tilbake til diane hvis det ikke er bedre. Oilezz er et helt nytt produkt som skal være veldig bra for huden, så jeg gir det en sjanse.

En annen ting, de sier at jeg skal begynne med oilezz første dag med menustrasjon. Idag fikk jeg mensen, men det er kun sånt brunt og det går et par dager før den "ordentlige" mensen kommer... men skal jeg begynne idag allikevel?

Takk for svar:o)

Jeg hadde begynt i dag hadde jeg vært deg. Men, jeg hadde gitt Diane litt mer tid. Jeg merker nå som jeg har sluttet på Diane at de hjalp... :-( Men det tok noen mnd før jeg merket bedring. Er det andre merket du skriver om p-piller?

Skrevet

Jeg hadde begynt i dag hadde jeg vært deg. Men, jeg hadde gitt Diane litt mer tid. Jeg merker nå som jeg har sluttet på Diane at de hjalp... :-( Men det tok noen mnd før jeg merket bedring. Er det andre merket du skriver om p-piller?

Ja, det er visst spesielt laget for anti-acne. Men jeg går tilbake til diane hvis dette ikke hjelper noe særlig. Jeg trenger igrunnen kun hjelp for veldig fet hud og hudormer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...