Gå til innhold

Når kan man si at man elsker noen?

Anbefalte innlegg

Gjest bare forelsket..eller?
Skrevet

Er 23 år og har vært sammen med kjæresten min i ca ett år. Har i det siste følt at jeg har hatt veldig lyst til å si til ham at jeg elsker ham. For hver gang jeg ser han, føler meg meg mer og mer forelsket. Ser for meg hele fremtiden med ham, det har aldri skjedd med noen andre før.

Men jeg er redd for å "skremme" ham, og hva om han ikke føler seg klar til å si det tilbake ennå? Så flaut å sitte der og ha sagt noe så personlig uten å få noen respons.

Hvordan vet jeg når tiden er inne for å si disse ordene? For meg er dette veldig spesielt.. Håper på gode råd:)

Skrevet

Jeg tror at etter et år kan man godt si det - tviler på at det kommer til å skremme han...

Gjest vi sa det tidlig
Skrevet

Allerede første måneden vi var sammen tror jeg... Vi er gift og har barn.:-) Si det når du har lyst!

Skrevet

I allefall etter ett år. Jeg syns at så lenge man mener det kan det sies.

Dessuten tror jeg det er et film-skapt problem, at man sier det for tidlig og den andre får panikk.

Skrevet

"Når kan man si at man elsker noen?"

Når du føler at du gjør det, altså nå ;-)

Skrevet

Når sier en amerikanser I love you, og når sier en nordmann jeg elsker deg? Det finnes ikke noen oppskrift. Kan ikke se noe galt i å si det etter en uke hvis en føler for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...