Gå til innhold

paracet og sniffing

Anbefalte innlegg

Gjest paracetliva
Skrevet

ble bare så nysgjerrig...

men er det noen som veit hva som ville skjedd om man sniffet en paracet...?

Skrevet

Den ville sannsynligvis satt seg fast i nesa.

;oP

Skrevet

*ler meg skakk*

Hva skulle poenget være med å sniffe paracet? Du blir jo ikke ruset av det uansett, og du blir i hvert fall ikke mer ruset av å få det inn i nesen.

Det er vel heller større sjanse for at du får lungebetennelse.

*rister på hodet*

Med vennlig hilsen

Gjest skraldepande
Skrevet

Pulveret er meget irriterende for slimhinna og du vil få veldig vondt i nesa og omtrent kvalt. Blodkarene bringer virkestoffet omtrent rett i hjernen, og gudene vet hva som skjer da.

Omtrent som å banke på tommelen med en hammer for å kjenne om det gjør vondt.

Men prøv gjerne, noen rus får du i hvertfall ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Vet ikke..Men en kompis av meg sniffet en pulverisert zoloft tablett, sånn bare for å ha det gjort, for noen år tilbake og han meldte i grunn bare om jævlig vondt nesbor, og en overaskende og litt skummel fornemmelse av å miste noe av følelsen på den siden av ansiktet..:-D

Han er er litt loko på sånt, men ellers en fin fyr,og det gikk fint,men han hadde som sagt ingen store og epokegjørende oppleveser av det.

:-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Vet ikke..Men en kompis av meg sniffet en pulverisert zoloft tablett, sånn bare for å ha det gjort, for noen år tilbake og han meldte i grunn bare om jævlig vondt nesbor, og en overaskende og litt skummel fornemmelse av å miste noe av følelsen på den siden av ansiktet..:-D

Han er er litt loko på sånt, men ellers en fin fyr,og det gikk fint,men han hadde som sagt ingen store og epokegjørende oppleveser av det.

Fy flate så gale noen folk er.

Jeg hørte på radio deler av et innslag hvor noen hadde bgynt å snuse noe på skolene, fikk ikke med meg hva det var, men at det kunne være farlig.

Jeg er en annen
Skrevet

Uff, folk må slutte å prøve å ruse seg på antidepressiva -- det er totalt bortkastet, merker man noe i det hele tatt vil det være ubehagelige bivirkninger.

laguna1365380434
Skrevet

Uff, folk må slutte å prøve å ruse seg på antidepressiva -- det er totalt bortkastet, merker man noe i det hele tatt vil det være ubehagelige bivirkninger.

Jeg tror det kunne vært en hvilken som helst tablett, at det var en zoloft spilte nok en mindre rolle..;-)

Og "ruse seg" gjorde han jo ikke..Han ville vel bare se hva som skjedde tenkte jeg..;-) Men mannen er litt gal altså, jeg vet med sikker het at han også spiste store deler av en eføy jeg hadde hjemme også for å "se hva som skjedde"

Enkelte blir rimelig farlige for seg selv når de er influert av hardt fremskreden kjedsomhet og mere enn seks øl..;-)

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg tror det kunne vært en hvilken som helst tablett, at det var en zoloft spilte nok en mindre rolle..;-)

Og "ruse seg" gjorde han jo ikke..Han ville vel bare se hva som skjedde tenkte jeg..;-) Men mannen er litt gal altså, jeg vet med sikker het at han også spiste store deler av en eføy jeg hadde hjemme også for å "se hva som skjedde"

Enkelte blir rimelig farlige for seg selv når de er influert av hardt fremskreden kjedsomhet og mere enn seks øl..;-)

Han høres ut som en det er underholdende å være på fest sammen med i hvert fall :)

Skrevet

My God, asså, hva folk får seg til å lure på.

Skrevet

Du ville hylt, tatt deg til nesa og sagt, uæ uæ uæ, oj oj oj, dæven døtte, ha ha ha. Og så ville du pussa nesa og ledd litt til. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...