Gå til innhold

Oyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    42

  • musikeren

    20

  • favn

    17

  • morsan

    16

Mest aktive i denne tråden

Aha! Der var det ja. SKjønner at jeg har gått glipp av noe i helga, hehe.

Hvorfor sluttet flisa med galleriet forresten?

:)

Det er en egen tråd om det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Ikke brunøyet håper jeg?

*vettaskremt*

Det var Prozak som hadde bilde av brunøyet, men han ville ikke si hvem som hadde tatt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke mail-adressen er på den siden.

Hvis du klikker på "send bilde", så står det en e-post adr. :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! Da er nok musikergutten inne også:-) Mest på ert. Og siden det nå var jeg som satte igang "missekåringa" her inne, er det vel kanskje bare rett og rimelig at jeg også titter fram?;-)

(Pst, den stålblå fargen kommer ikke til sin rett, men jeg synes det er litt tøft med svart/hvitt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! Da er nok musikergutten inne også:-) Mest på ert. Og siden det nå var jeg som satte igang "missekåringa" her inne, er det vel kanskje bare rett og rimelig at jeg også titter fram?;-)

(Pst, den stålblå fargen kommer ikke til sin rett, men jeg synes det er litt tøft med svart/hvitt;-)

Hvilken stålgrå farge tenker du på? Jeg har kun sett på den på laptoppen her, og der er fargene litt annerledes enn på de fleste vanlige skjermer :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stålgrå farge tenker du på? Jeg har kun sett på den på laptoppen her, og der er fargene litt annerledes enn på de fleste vanlige skjermer :-)

"............................................"

Jeg snakker selvfølgelig om hvordan øynene mine ser ut live;-) Litt sånn Paul Newman-aktige, men med litt ekstra glimt.

Egentlig trur jeg krystallstålblå dekker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker selvfølgelig om hvordan øynene mine ser ut live;-) Litt sånn Paul Newman-aktige, men med litt ekstra glimt.

Egentlig trur jeg krystallstålblå dekker best.

Ah, ok. Jeg skal ikke forsøke å gjøre noe med det :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! Da er nok musikergutten inne også:-) Mest på ert. Og siden det nå var jeg som satte igang "missekåringa" her inne, er det vel kanskje bare rett og rimelig at jeg også titter fram?;-)

(Pst, den stålblå fargen kommer ikke til sin rett, men jeg synes det er litt tøft med svart/hvitt;-)

Er du (i slekt med) Bjarne Brøndbo?

Syntes dere hadde så like øyne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...