Gå til innhold

Oyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Oki. Er et ikke rart at andre kan se dere, og dere ikke de(oss=?

Det er jo ikke skummelt å legge ut et par øyne.. Det er jo bare "på gøy".. Tør du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    42

  • musikeren

    20

  • favn

    17

  • morsan

    16

Mest aktive i denne tråden

hehe, du koser deg nå tenker jeg!:) Og jeg som ikke er noe spesielt nysgjerrig av meg heller da!

Sitter og humrer litt i skjegget jeg ikke har, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kommentar. Du får nok bare være litt nysgjerrig;-)

Gi meg mailadressen din (om du har en du tør legge ut her), så kan vi ta det på den måten istedet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _er_ mystisk. Jeg bare skjuler det godt :-)

".........................................."

Du kan jo umulig skjule det godt når jeg så det!?;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en hund, stemmer ikke det?

Har du virkelig så grønne øyne eller har du fargede linser?! Fascinerende. Mine er også grønne, men ikke så knalle som dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo umulig skjule det godt når jeg så det!?;O)

Jeg skjuler det godt når folk ikke har muligheten til å avsløre meg vha. visuelle faktorer, da :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest signe signatur

Det er jo ikke skummelt å legge ut et par øyne.. Det er jo bare "på gøy".. Tør du ikke?

nei, hverken tør eller er intresert, er her for lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det hadde vært litt dumt om folk begynte å legge falske bilder ut. Kjempegøy tiltak ihvertfall flisa!

Det er selvfølgelig ikke mulig å garantere seg helt mot det. Når laget jeg innsendingsformen slik at man ikke trenger å oppgi en e-post adr. for å sende inn bilde - kun bildet og nick. Så hvis noen absolutt vil lage "faen" (jfr. småungene som herjer her i bølger), så kan det godt hende de klarer det. Men så var vel dette i utg.punktet ment fra flisa som en helt uhøytidelig ting, og ikke et alternativ til Galleriet :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjuler det godt når folk ikke har muligheten til å avsløre meg vha. visuelle faktorer, da :-)

".........................................."

Nei, ikke avsløre hvem du er, men at du er "type mystisk" uavhengig om bildet kun er av øynene eller hele deg..

Øynene sier mye om folk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det lang tid fra man sender til bildet komme inn på siden eller er det jeg som har gjort noe feil? :-)

Den er for øyeblikket manuell - d.v.s at jeg må lese e-posten og legge bildet på riktig sted. Jeg begynte med en automatisert rutine, men det krever litt mer koding enn jeg har hatt tid til innimellom oppgaveskrivingen i kveld. Men jeg skal sjekke nå, og legge deg ut :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du virkelig så grønne øyne eller har du fargede linser?! Fascinerende. Mine er også grønne, men ikke så knalle som dine.

Mine er grønne, men jeg måtte jukse litt fordi øynene mine var blitt røde på det bildet. Så med litt fiksing ble kanskje fargen litt skarpere enn den naturlige fargen (de er vel litt varmere i tonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for øyeblikket manuell - d.v.s at jeg må lese e-posten og legge bildet på riktig sted. Jeg begynte med en automatisert rutine, men det krever litt mer koding enn jeg har hatt tid til innimellom oppgaveskrivingen i kveld. Men jeg skal sjekke nå, og legge deg ut :-)

".........................................."

Ai si. Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke avsløre hvem du er, men at du er "type mystisk" uavhengig om bildet kun er av øynene eller hele deg..

Øynene sier mye om folk:D

Joda, du har sikkert rett *bøye seg i støvet* :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for øyeblikket manuell - d.v.s at jeg må lese e-posten og legge bildet på riktig sted. Jeg begynte med en automatisert rutine, men det krever litt mer koding enn jeg har hatt tid til innimellom oppgaveskrivingen i kveld. Men jeg skal sjekke nå, og legge deg ut :-)

".........................................."

Også forresten... carma skrives med liten "c"! Vvveldig viktig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du....Jeg sendte bilde av meg til Flisas mailadresse. Nå har du overtatt, så har du en mailadresse jeg kan sende bildet mitt til? Jeg klarer ikke å klippe ut bare øynene, men det fikser du kanskje for meg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du....Jeg sendte bilde av meg til Flisas mailadresse. Nå har du overtatt, så har du en mailadresse jeg kan sende bildet mitt til? Jeg klarer ikke å klippe ut bare øynene, men det fikser du kanskje for meg? :-)

Du kan bare sende bildet via formen på siden. Jeg kan klippe og lime - jeg legger ikke ut fullt bilde på en øyebildeside :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...