Gå til innhold

Oyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    42

  • musikeren

    20

  • favn

    17

  • morsan

    16

Mest aktive i denne tråden

Vet det, men grunnen til at jeg ikke ville sende der var at det i displayet for bildet som skulle vedlegges kom opp mitt fulle navn!!!!

Da er det tross alt bedre å avsløre mailadressen min! *he he*

Jeg sende det til den doloyer el lign på hotmail.

Hvis du endrer navnet på filen, så slipper du det.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du endrer navnet på filen, så slipper du det.

".........................................."

Kan ikke, fordi den ligger på server på jobb-pc. Og da må jeg bare ha med hele greia! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke, fordi den ligger på server på jobb-pc. Og da må jeg bare ha med hele greia! :-(

Last ned bildet til deg selv, da - og endre navnet?

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Last ned bildet til deg selv, da - og endre navnet?

"..........................................."

Ok, nå er du utenfor det som jeg klarer å forstå! ;-)

For at jeg skulle klare å legge ved bildet måtte det jo være lagret et sted, og da ligger det på mitt private område på harddisken og dette området har mitt navn. ...

Men du: Hadde det ikke vært kjappere for deg å faktisk sjekke den hotmail-kontoen istedenfor å fortsette å svare meg her inne? *he he*

Jeg gidder ikke mer ihvertfall - da får jeg heller stå utenfor galleriet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minas Tirith

Takk :-)

Eller tenkte du på alle øynene jeg har liggende på siden? Det er en fin haug :-)

"...................................."

Søte de også, ja :) Men jeg mente _dine_ øyer da. Skulle likt å se resten av ansiktet også ;)

Det hadde forresten blitt litt av en gjeng hvis jeg skulle sendt inn her - meg selv, fire unger og tre katter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er du utenfor det som jeg klarer å forstå! ;-)

For at jeg skulle klare å legge ved bildet måtte det jo være lagret et sted, og da ligger det på mitt private område på harddisken og dette området har mitt navn. ...

Men du: Hadde det ikke vært kjappere for deg å faktisk sjekke den hotmail-kontoen istedenfor å fortsette å svare meg her inne? *he he*

Jeg gidder ikke mer ihvertfall - da får jeg heller stå utenfor galleriet! ;-)

Hvorfor sender du ikke bildet fra jobb-pc til hjemme-pc via e-mail?

Og så laster det opp derfra, om det er nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender du ikke bildet fra jobb-pc til hjemme-pc via e-mail?

Og så laster det opp derfra, om det er nødvendig?

Det er av diverse årsaker ikke så praktisk - gammal bedriten pc etc. Tar med meg laptopen fra jobben og kobler opp med den hjemme.... ;-)

Ikke alle som er "helt på nett" til enhver tid - i den ene eller andre måten! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned bildet til deg selv, da - og endre navnet?

"..........................................."

Tillegg: det var altså feil det jeg skrev om serveren - det var harddisken på jobb-pc jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er av diverse årsaker ikke så praktisk - gammal bedriten pc etc. Tar med meg laptopen fra jobben og kobler opp med den hjemme.... ;-)

Ikke alle som er "helt på nett" til enhver tid - i den ene eller andre måten! ;-)

Prøver bare å være hjelpsom jeg....

Hva om du legger en kopi av bildet ditt over på C:/Temp katalogen (slik at du ikke laster opp fra katalogen med navnet ditt? Uansett så har ikke katalog-navnet noe å si, det er kun filnavnet som vil synes ute på galleriet, ikke hvilken katalog bildet lå på på din harddisk. Så om du lagrer bildet med filnavn morsan.jpg før du laster det opp, så er det det navnet det vil få på siden. Hvis jeg ikke har misforstått noe her nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av diverse årsaker ikke så praktisk - gammal bedriten pc etc. Tar med meg laptopen fra jobben og kobler opp med den hjemme.... ;-)

Ikke alle som er "helt på nett" til enhver tid - i den ene eller andre måten! ;-)

Prøver bare å være hjelpsom jeg....

Hva om du legger en kopi av bildet ditt over på C:/Temp katalogen (slik at du ikke laster opp fra katalogen med navnet ditt? Uansett så har ikke katalog-navnet noe å si, det er kun filnavnet som vil synes ute på galleriet, ikke hvilken katalog bildet lå på på din harddisk. Så om du lagrer bildet med filnavn morsan.jpg før du laster det opp, så er det det navnet det vil få på siden. Hvis jeg ikke har misforstått noe her nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er du utenfor det som jeg klarer å forstå! ;-)

For at jeg skulle klare å legge ved bildet måtte det jo være lagret et sted, og da ligger det på mitt private område på harddisken og dette området har mitt navn. ...

Men du: Hadde det ikke vært kjappere for deg å faktisk sjekke den hotmail-kontoen istedenfor å fortsette å svare meg her inne? *he he*

Jeg gidder ikke mer ihvertfall - da får jeg heller stå utenfor galleriet! ;-)

Jeg har sjekket adr. [email protected], og det er ingenting der :-)

Men hvis bildet ligger på harddisken, så kan du gå inn og endre navnet. Evt. kan du bare lage en kopi, og gi det et kryptisk navn. Eller du kan sende det igjen - men det har ikke kommet til hotmail adressen nå, ihvertfall :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver bare å være hjelpsom jeg....

Hva om du legger en kopi av bildet ditt over på C:/Temp katalogen (slik at du ikke laster opp fra katalogen med navnet ditt? Uansett så har ikke katalog-navnet noe å si, det er kun filnavnet som vil synes ute på galleriet, ikke hvilken katalog bildet lå på på din harddisk. Så om du lagrer bildet med filnavn morsan.jpg før du laster det opp, så er det det navnet det vil få på siden. Hvis jeg ikke har misforstått noe her nå da...

Ja, men ettersom den lå lagret på noe omtrent som (dikter litt her nå *S*) c:\data\alle ansatte\kari nordmann\private filer\morsan.jpg, så ville jo mitt fulle navn bli avslørt til mailmottakeren, vel?

Men jeg tror jeg skal gjøre som du sier, og lagre det midlertidig på et navnløst fellesområde, sende det, og så slette.

Jeg vet at du bare prøver å hjelpe, men får litt fnatt når folk kommer med det som sikkert er super-enkle råd (bare gjør litt slik og klikk litt der og dermed 'voila'), men som får meg til å lure på om vi i det hele tatt snakker samme språk! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket adr. [email protected], og det er ingenting der :-)

Men hvis bildet ligger på harddisken, så kan du gå inn og endre navnet. Evt. kan du bare lage en kopi, og gi det et kryptisk navn. Eller du kan sende det igjen - men det har ikke kommet til hotmail adressen nå, ihvertfall :-)

"........................................."

Ser jeg har skrevet adressen feil. Gjør et forsøk via nettsiden, se svar til gemini! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ettersom den lå lagret på noe omtrent som (dikter litt her nå *S*) c:\data\alle ansatte\kari nordmann\private filer\morsan.jpg, så ville jo mitt fulle navn bli avslørt til mailmottakeren, vel?

Men jeg tror jeg skal gjøre som du sier, og lagre det midlertidig på et navnløst fellesområde, sende det, og så slette.

Jeg vet at du bare prøver å hjelpe, men får litt fnatt når folk kommer med det som sikkert er super-enkle råd (bare gjør litt slik og klikk litt der og dermed 'voila'), men som får meg til å lure på om vi i det hele tatt snakker samme språk! ;-)

Jeg vet - det er ikke lett, verken å være den som prøver å forklare, eller som prøver å forstå en forklaring. Den som forklarer går lett i fella, enten ved å bruke uttrykk som mottaker ikke forstår, gå for fort fram, eller også det motsatte, at man forklarer MER enn hva mottaker trenger, hvor mottaker blir lettere fornærmet, for DET kan jeg da... hihi

Men joda, jeg er stadig på begge sider av situasjonen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet - det er ikke lett, verken å være den som prøver å forklare, eller som prøver å forstå en forklaring. Den som forklarer går lett i fella, enten ved å bruke uttrykk som mottaker ikke forstår, gå for fort fram, eller også det motsatte, at man forklarer MER enn hva mottaker trenger, hvor mottaker blir lettere fornærmet, for DET kan jeg da... hihi

Men joda, jeg er stadig på begge sider av situasjonen... :-)

Fornærmet blir jeg ihvertfall ikke! ;-) Ihvretfall ikke når det gjelder data - da skal det mye til! *he he*

Da må det bli mer av typen som han i Finn.no-reklamen (sagt med staccato stemme): "Har du sett på internett h - t - t - p - kolon - skråstrek - skråstrek - dobbelt-v - dobbelt-v - osv..."

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...