Gå til innhold

Oyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. Men jeg må vite hva jeg skal se etter :-)

".........................................."

Jojo, men jeg tenkte mer på grønnskjær, røde øyne, fosforhud og den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    42

  • musikeren

    20

  • favn

    17

  • morsan

    16

Mest aktive i denne tråden

Jojo, men jeg tenkte mer på grønnskjær, røde øyne, fosforhud og den slags.

Joda. Så lenge det er åpenbart.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så var vel ikke det noe godt eksempel på det å bli fornærmet, men mer om hvor vanskelig det er å vite hvor man skal legge "lista" når det gjelder hvordan ting skal forklares.

"men mer om hvor vanskelig det er å vite hvor man skal legge "lista" når det gjelder hvordan ting skal forklare"

Prøv å jobbe med support for forskere, professorer, studenter og andre akademikere en stund, så lærer du forskjellige måter å tilpasse språket på. Det går fra babyspråk til normal tale :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere '!-o-!'

Wow, kan du forminske øyet mitt litt? Det så jo direkte skummelt ut så stort som det ble. Burde nok gjort det før jeg sendte det, men det ble visst glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, kan du forminske øyet mitt litt? Det så jo direkte skummelt ut så stort som det ble. Burde nok gjort det før jeg sendte det, men det ble visst glemt.

Spooky!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"men mer om hvor vanskelig det er å vite hvor man skal legge "lista" når det gjelder hvordan ting skal forklare"

Prøv å jobbe med support for forskere, professorer, studenter og andre akademikere en stund, så lærer du forskjellige måter å tilpasse språket på. Det går fra babyspråk til normal tale :-)

"........................................."

Det er omtrent på samme nivå der jeg jobber, uten at jeg skal røpe hvilken yrkesgruppe det er snakk om. Men det er folk med høy utdannelse der også, uten at det har noen som helst virkning på læreevnen når det gjelder grunnleggende datakunnskaper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

"*Tror ikke Prozak hadde kunnet se skummel ut om han prøvde aldri så mye*"

Kanskje jeg får deg til å ombestemme deg en gang. Hvem vet? :-)

"........................................."

*gleder seg*

;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men mer om hvor vanskelig det er å vite hvor man skal legge "lista" når det gjelder hvordan ting skal forklare"

Prøv å jobbe med support for forskere, professorer, studenter og andre akademikere en stund, så lærer du forskjellige måter å tilpasse språket på. Det går fra babyspråk til normal tale :-)

"........................................."

Det er fordi vi liker å kokettere med at vi er hevet over å sette oss inn i data, realfag og alt som angår materien.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Pokker. Også jeg som prøvde å være skummel :-)

"........................................"

Ingenting skummelt der i gården!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker. Også jeg som prøvde å være skummel :-)

"........................................"

Jeg synes du ser litt sånn uimotståelig sinna ut. Hjalp det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi vi liker å kokettere med at vi er hevet over å sette oss inn i data, realfag og alt som angår materien.

:)

"Det er fordi vi liker å kokettere med at vi er hevet over å sette oss inn i data, realfag og alt som angår materien."

Hva med oss som er realfagsakademikere, da? Vi klarer det - det beviser jo at "vi" er bedre enn "dere" :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ser litt sånn uimotståelig sinna ut. Hjalp det?

:)

Nei, det hjalp ikke. Jeg er jo aldri sint :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hmmmm...

Jeg vet ikke hva jeg trodde skulle skje - at noen skulle kjenne meg igjen eller.

Men jeg er nesten litt skuffet over den totale taushet etter jeg brøt en viktig barriærer og la min øyne ut på nettet..

*furter litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er fordi vi liker å kokettere med at vi er hevet over å sette oss inn i data, realfag og alt som angår materien."

Hva med oss som er realfagsakademikere, da? Vi klarer det - det beviser jo at "vi" er bedre enn "dere" :-)

"............................................"

Nei, jeg sa jo nettopp at vi ikke :vil: befatte oss med materien. Ånden er vårt domene, skjønner du.

Ai, den var stygg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sa jo nettopp at vi ikke :vil: befatte oss med materien. Ånden er vårt domene, skjønner du.

Ai, den var stygg ;-)

"Ai, den var stygg ;-)"

Nei, egentlig ikke. Det viser jo bare hvor forvirret "dere" er. Dere har jo ikke engang skjønt distinksjonen mellom ånd og materie :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ai, den var stygg ;-)"

Nei, egentlig ikke. Det viser jo bare hvor forvirret "dere" er. Dere har jo ikke engang skjønt distinksjonen mellom ånd og materie :-)

"..........................................."

Akkurat det er en veldig, veldig vanskelig affære. Dessuten har jeg faktisk hang-up på fysikk og blir lett opphisset av matematikk, så det er ikke så ille som jeg skulle ha til det istad.

Jeg sender straks mail til øyegalleristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...