Gå til innhold

Oyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Hmmmm...

Jeg vet ikke hva jeg trodde skulle skje - at noen skulle kjenne meg igjen eller.

Men jeg er nesten litt skuffet over den totale taushet etter jeg brøt en viktig barriærer og la min øyne ut på nettet..

*furter litt*

Skjønner så godt hva du mener :o)

*furter også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    42

  • musikeren

    20

  • favn

    17

  • morsan

    16

Mest aktive i denne tråden

Akkurat det er en veldig, veldig vanskelig affære. Dessuten har jeg faktisk hang-up på fysikk og blir lett opphisset av matematikk, så det er ikke så ille som jeg skulle ha til det istad.

Jeg sender straks mail til øyegalleristen.

Jeg må passe på å ikke snakke over meg, for jeg hater fysikk som fag - og matematikk har jeg et filosofisk forhold til :-) (jeg hadde ikke tatt 40++ studiepoeng med matematikk og fysikk hvis jeg ikke hadde vært nødt, for å si det sånn)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må passe på å ikke snakke over meg, for jeg hater fysikk som fag - og matematikk har jeg et filosofisk forhold til :-) (jeg hadde ikke tatt 40++ studiepoeng med matematikk og fysikk hvis jeg ikke hadde vært nødt, for å si det sånn)

"......................................"

Fysikk og matematikk tilhører urfilosofien, derav min interesse. Men jeg kan ingenting, det handler kun om fascinasjon.

Har sendt øyemail, men for sikkerhets skyld: Bruk det svart-hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikk og matematikk tilhører urfilosofien, derav min interesse. Men jeg kan ingenting, det handler kun om fascinasjon.

Har sendt øyemail, men for sikkerhets skyld: Bruk det svart-hvite.

Har du sendt via skjemaet? Jeg sjekker ikke den midlertidige hotmail-adressen lengre.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt via skjemaet? Jeg sjekker ikke den midlertidige hotmail-adressen lengre.

"............................................."

Åja. Da må jeg gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sendt via skjemaet? Jeg sjekker ikke den midlertidige hotmail-adressen lengre.

"............................................."

Hehe, det var smått, men det er bra. La det være akkurat sånn.

Takk, Prosak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var smått, men det er bra. La det være akkurat sånn.

Takk, Prosak :)

Nemas problemas :-)

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var smått, men det er bra. La det være akkurat sånn.

Takk, Prosak :)

...ja, la det være smått du - mens andre flasher halve ansiktet og tar en side nesten alene...:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere '!-o-!'

Hmmmm...

Jeg vet ikke hva jeg trodde skulle skje - at noen skulle kjenne meg igjen eller.

Men jeg er nesten litt skuffet over den totale taushet etter jeg brøt en viktig barriærer og la min øyne ut på nettet..

*furter litt*

Jeg ble gjenkjent, selv med bare ett øye. Men så var det noen som kjenner meg godt også, da, og som jeg allerede visste er bruker av DOL. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gjenkjent, selv med bare ett øye. Men så var det noen som kjenner meg godt også, da, og som jeg allerede visste er bruker av DOL. Jaja..

huff!! håper det ikke blir meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*s*

Men hva gjør du oppe så tidlig? Også på dol, da... hehe, man er tullete, er man.

10 minutter alenetid før mor skal gå "vekkerunde" blant alle sine små....vg-dagbladet-dol-aftenposten, alt i en samme røre.

Er vel egentlig så trøtt at detikke er stort av det jeg leser jeg kommer til å huske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter alenetid før mor skal gå "vekkerunde" blant alle sine små....vg-dagbladet-dol-aftenposten, alt i en samme røre.

Er vel egentlig så trøtt at detikke er stort av det jeg leser jeg kommer til å huske:-)

Er du veldig, veldig kjempetrøtt? Høstferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig, veldig kjempetrøtt? Høstferie?

Høstferien her er ikke før til neste uke. Dessuten - høstferie er for barn og lærere,og noe jeg aldri har verken hatt eller tatt.

Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferien her er ikke før til neste uke. Dessuten - høstferie er for barn og lærere,og noe jeg aldri har verken hatt eller tatt.

Dessverre.

Jeg tenkte mest på ungene da... at du hadde tenkt å purre dem i grålysningen uten en eneste grunn. Ai-ai...

Men sånn var det jo ikke.

A propos jobb og den slags... nå har jeg gjort unna dagens innsats og bæng, råsliten. Selv om jeg kan innholdet, utmatter den intense formen. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gjenkjent, selv med bare ett øye. Men så var det noen som kjenner meg godt også, da, og som jeg allerede visste er bruker av DOL. Jaja..

Heh..

Ble gjenkjent "øyeblikkelig" jeg også...

Ubegripelig..

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmph, hvorfor er ikke jeg der?

Har vært uten internet i nesten en uke nå og tydelig at jeg har gått glipp av litt av hvert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...