Gå til innhold

Dunk-dunk i borettslaget

Anbefalte innlegg

Petrine Eiffel
Skrevet

Jeg har ikke sagt at ikke folk skal få lov, jeg har bare sagt at det er helt uutholdelig for naboene når det blir gjort.

Tydelig at du er av dem som ikke klarer å tenke mer enn en tanke av gangen. Du hadde nok ikke vært så happy du heller om ungen din ikke fikk sove fordi naboen brukte drill hver kveld til klokka 11 i mange mnd.

Tror kanskje at jeg klarer å styre tankene mine temmelig bra...og nå var vi ferdige med å gjette IQ'en på mennesker (å, så utrolig barnslig)...

Jeg har absolutt erfaring med at det bråkes i nabolag, og jeg har barn som til tider ikke får sove pga dette. Men likevel så har jeg selv vært i en situasjon hvor hus skal pusses opp, og med full jobb så begrenser tiden man kan jobbe med huset på, til kvelder og helger. Derfor har jeg forståelse for andre mennesker som (for å ha håp om å bli ferdig innen rimelig tid) må benytte seg av den fritiden de har.

Skrevet

Tror kanskje at jeg klarer å styre tankene mine temmelig bra...og nå var vi ferdige med å gjette IQ'en på mennesker (å, så utrolig barnslig)...

Jeg har absolutt erfaring med at det bråkes i nabolag, og jeg har barn som til tider ikke får sove pga dette. Men likevel så har jeg selv vært i en situasjon hvor hus skal pusses opp, og med full jobb så begrenser tiden man kan jobbe med huset på, til kvelder og helger. Derfor har jeg forståelse for andre mennesker som (for å ha håp om å bli ferdig innen rimelig tid) må benytte seg av den fritiden de har.

Da er vi enige da. Jeg skjønner jo også at folk må pusse opp, likevel synes jeg det er fælt når de holder på. Jeg er ikke av dem som sender klage til styre for bråk altså

Petrine Eiffel
Skrevet

Da er vi enige da. Jeg skjønner jo også at folk må pusse opp, likevel synes jeg det er fælt når de holder på. Jeg er ikke av dem som sender klage til styre for bråk altså

Hehe, da var vi jo veldig enige:-) Ha en fortsatt fin dag...

Skrevet

Hehe, da var vi jo veldig enige:-) Ha en fortsatt fin dag...

Jepp, det er vi :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...