Gå til innhold

Gjette mennesketyper bak øyegalleriet

Anbefalte innlegg

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Her er mine inntrykk av noen av dere, etter å ha kikka på øyegalleriet!

Alana: litt from, flittig og ordentlig, gjør jobben sin. Vera er et navn som passer henne(skjønner ikke hvorfor...)

Ade|ina: mange skuffelser i kjærligheten!

Amber Sun:fest(har tatt kula mange ganger i sitt unge liv), fart, aktiv jobb, litt skarp tunge iblandt.Solarium og sol selvfølgelig.Dyreglad.

Batteri: Hyper tullejente, litt barnslig.

ChiengMai: mystisk, stille og anonym.

Freya:selvhøytidelig, krever at andre tar henne på alvor.

flisa: middelaldrende, venstrevridd tullekjerring(det vet vi alle fra før).

Gimmick: fargerik og engasjert, masse ideer.

ILDG: typisk datatryne, kritisk og sarkastisk.

GA: den naturlige og snille kosejenta, som ikke skjuler seg bak ti tonn med sminke.

Gyda: litt sånn frekk i kjeften?

mAd: litt sånn gærn småpsyko. Rare meninger.

Persille: budeietype, liker kroppsarbeid, koke mat og stelle.Urte og bunadsintressert(husflid)

Prozak: har slitt med en del psykiske problemer og søvnløshet, derfor han først havna på dol(hehe).

musikeren: typisk musiker og kosebass. Sitter å filosoferer og tenker musikk i sin egen verden, men liker også å prate rolige og intressante samtaler med folk(helst små grupper, ikke store sammenstimlinger av folk) over et godt glass vin.

Går å smånynner på nye strofer han kommer på i ny og ne. Kan ha perioder med nedstemthet og melankoli. Bedagelig type.

Sheba: ei frekk og frampå jente som elsker gutter. Har hatt en del kjærester. En litt wannebee.

SDD: Hyper, fest og dameglad, men snill.

Shira: griner mye. Frustrert og har skrevet mye rart under anonyme nick.

Sophie: en morsom yndlingstante som ofte ler så tårene renner. Hun synes livet er moro.

Tootsieroll: Hun har klekket ut mange rare tråder på dol, ikke alltid fast nick. Skaffer seg underholdning og krydder i livet ved å skrive faketråder på samliv o.l.

Åsemors baby: en kommende ivrig doler, bare vent, tar etter sin mor.

Åsemor: litt anonym, vanlig, stille og ung mor. Ikke mye vondt i henne, ivrig doler som kjent.søt!

Mrs. Wallace: kjempefrekk! litt som Tootsie angående faketråder.

Toglisbolla: har kikka for mye på dataskjermen og tv, får snart firkantete øyne?

Men nå gidder jeg ikke mer, og husk å ta det med humor ;-)

Fikk jeg noen treff her eller?

:

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

6

• musikeren

6

• laguna1365380434

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Yo! Du hoppet bukk over meg..Heelt utilgivelig..;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

"Tootsieroll: Hun har klekket ut mange rare tråder på dol, ikke alltid fast nick. Skaffer seg underholdning og krydder i livet ved å skrive faketråder på samliv o.l."

Det er klart man tar det med godt humør! Men her har du altså bommet på absolutt ALT:

Jeg sliter med at jeg ikke kommer på noe å starte tråder om, bestemmer meg kanskje for å skrive noe, men så tenker jeg; nei, det har noen skrevet om før.. Når det gjelder bruk av nick prøver jeg å leve etter "bruk nick eller hold kjeft-regel". Slikt blir det ikke mange spennede tråder på Samliv av ;O)

Ellers så må jeg si at jeg tar din beskrivelse av meg som et kjempekompliment!

Gjest skraldepande
Skrevet

;)

Syns han har strukket synsnerven noe langt?

Skrevet

Syns han har strukket synsnerven noe langt?

Han var bare helt herlig;)

Skrevet

Vel. Du er ikke så langt unna, soppen;-)

Men. Noe sier meg at du har forholdsvis lang fartstid her inne, så spørsmålet er: Hvem er du? ;-)

Skrevet

Hehe, Vera!? Vet ikke hvor du har det fra, men det stemmer selvsagt ikke!

Ellers vet jeg ikke helt om det du sier stemmer. From? Som i litt naiv og dumsnill? Hehe, jeg føler det i så fall ikke sånn ;-)Det som stemmer best er vel at jeg er opptatt av å gjøre en jobb bra når jeg først har påtatt meg noe!

Sannsynligvis kan alt stemme til sin tid, men jeg er nok ikke typisk sånn du beskriver :-)

*ler ennå av Vera...*

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

"Tootsieroll: Hun har klekket ut mange rare tråder på dol, ikke alltid fast nick. Skaffer seg underholdning og krydder i livet ved å skrive faketråder på samliv o.l."

Det er klart man tar det med godt humør! Men her har du altså bommet på absolutt ALT:

Jeg sliter med at jeg ikke kommer på noe å starte tråder om, bestemmer meg kanskje for å skrive noe, men så tenker jeg; nei, det har noen skrevet om før.. Når det gjelder bruk av nick prøver jeg å leve etter "bruk nick eller hold kjeft-regel". Slikt blir det ikke mange spennede tråder på Samliv av ;O)

Ja, jeg var litt usikker på deg faktisk, kremt, der kom mange blandede signaler(du må ha mye rart i deg, mange følelser!). Skal jeg snurre kula en gang til? hehe ;)

Skrevet

Jeg er ikke VENSTREVRIDD!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ, håper ikke noen har fått det inntrykket!

Skrevet

Jeg kan vel egentlig bare skrive under her, jeg - ettersom vi fikk samme karakteristikk og svaret mitt vil bli omtrent det samme som ditt.

Jeg finner ikke opp faketråder, og bruker bare andre nick når det kreves av hensyn til identifisering eller at det er for flaut. ;o)

Skrevet

Ja, jeg var litt usikker på deg faktisk, kremt, der kom mange blandede signaler(du må ha mye rart i deg, mange følelser!). Skal jeg snurre kula en gang til? hehe ;)

Hvilket nick har du til vanlig? Det hadde vært moro å visst. :)

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Jeg er ikke VENSTREVRIDD!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ, håper ikke noen har fått det inntrykket!

Venstrevridd i Sponheimforstand! Deg trengte jeg ikke å gjette noe på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...