Gå til innhold

Gjette mennesketyper bak øyegalleriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yo! Du hoppet bukk over meg..Heelt utilgivelig..;-)

Meg også... *furte masse*

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

6

• musikeren

6

• laguna1365380434

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg er ikke VENSTREVRIDD!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ, håper ikke noen har fått det inntrykket!

Vi trodde du var den lokale Mao?

Gjest skraldepande
Skrevet

Han var bare helt herlig;)

Det er mesterlig manipulert.

laguna1365380434
Skrevet

Det var et veldig pent øyebilde du hadde der da..Pene grønne øyne har du!

Men tenk å glemme oss da! Utilgivelig, ingenting annet!

*snurt*

:-)

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Vel. Du er ikke så langt unna, soppen;-)

Men. Noe sier meg at du har forholdsvis lang fartstid her inne, så spørsmålet er: Hvem er du? ;-)

Jeg har sett slike øyne før, om ikke dine. Har ikke lest noe av deg, men skjønner av nicket at du driver med musikk selvfølgelig.

Jeg vedder på at du sitter lenge på dass også! ;p

Skrevet

Venstrevridd i Sponheimforstand! Deg trengte jeg ikke å gjette noe på ;)

/¤"&¤"&¤" folk kan jo misforstå!

Skrevet

Det var et veldig pent øyebilde du hadde der da..Pene grønne øyne har du!

Men tenk å glemme oss da! Utilgivelig, ingenting annet!

*snurt*

Takk takk!

Du er på en måte litt ukjent på bildet av deg, altså sammenlignet med RL. Og så er det litt vanskelig å si noe om fargen på øynene dine der... Men du er ei flott jente!!!

Skrevet

Regner med du fikk fargerik utfra hårfargen.. hehe:) Men du treffer nok bra.

Har ofte mye ideer, kanskje ikke alle like gode men;)

Skrevet

Å skrive slikt som "wannabe" og "selvhøytidelig" sier jo litt mer om deg enn disse bildene sier om noen av de som er avbildet. (Og nei - jeg tar meg ikke nær av at du forbinder nicket mitt med antidepressiva - selv om det er en ganske åpenbar forskjell i stavemåten)

"............................................"

laguna1365380434
Skrevet

Takk takk!

Du er på en måte litt ukjent på bildet av deg, altså sammenlignet med RL. Og så er det litt vanskelig å si noe om fargen på øynene dine der... Men du er ei flott jente!!!

Takker du også!:-) Bildet er bittelite&litt uklart,og passer kanskje litt dårlig i denne sammenhengen, og det er samme som jeg har på galleriet,men jeg har meg bekjent ingen andre på dataen..(etter at den andre kræsja, med bilder og alt..:-o)

Men øynene er brune.

Skrevet

Jeg har sett slike øyne før, om ikke dine. Har ikke lest noe av deg, men skjønner av nicket at du driver med musikk selvfølgelig.

Jeg vedder på at du sitter lenge på dass også! ;p

Hallo... Lille Nostradamus. Åssen visste du det siste der?!

Skrevet

Takker du også!:-) Bildet er bittelite&litt uklart,og passer kanskje litt dårlig i denne sammenhengen, og det er samme som jeg har på galleriet,men jeg har meg bekjent ingen andre på dataen..(etter at den andre kræsja, med bilder og alt..:-o)

Men øynene er brune.

Det er sånne ting (datakrasj altså) som bør får en til å legge seg til gode backup-vaner... Men, så var det det med teori vs. praksis da... hihi

Skrevet

Hallo... Lille Nostradamus. Åssen visste du det siste der?!

Man får sånne øyne ved hard mage, kanskje?

Skrevet

Det var sikkert ikke noe interessant å se der... ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er sånne ting (datakrasj altså) som bør får en til å legge seg til gode backup-vaner... Men, så var det det med teori vs. praksis da... hihi

Jepp man BURDE det..;-) Men jeg har papirkopier av de fleste bildene mine, så de er ikke borte sånn sett..Men ikke alle,og det var litt bummer..

Skrevet

Man får sånne øyne ved hard mage, kanskje?

Hm. Neppe. De ville nok vært litt mer utstående.

Gjest skraldepande
Skrevet

Men ER det manipulert?

Hva tror du?

Synsnerven er ikke SÅ lang vel? Og slett ikke øyemusklene?

Skrevet

Det var sikkert ikke noe interessant å se der... ;-)

Du mener at det ikke finnes noe interessant ved meg? Vel, du skulle bare visst... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...