Gå til innhold

Gjette mennesketyper bak øyegalleriet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og følsom. En følsom gutt. Og litt søkende. En følsom gutt på søken.

Korrekt igjen, men jeg mistenker at det ligger mer bak den gjetninga enn øynene mine. :)

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

6

• musikeren

6

• laguna1365380434

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*snurt*

Toglisbolla har ikke titta for mye på TV og data, nei - til det har hun for mye maur i buksa ;-)

Straks (hvis Prozak ikke har sovna) kommer mine øyne der også. Spent på om du kommer med en vurdering...

Skrevet

*snurt*

Toglisbolla har ikke titta for mye på TV og data, nei - til det har hun for mye maur i buksa ;-)

Straks (hvis Prozak ikke har sovna) kommer mine øyne der også. Spent på om du kommer med en vurdering...

Toglisbolla er nydelig! Hvor gammel er h*n på bildet?

Skrevet

Hahaha det verste er at jeg leste det høyt for samboeren min, og han sier "jaaa... det stemmer vel det, gjør det ikke?" ;P

Skrevet

Ja, ikke sant ;-)

Hun er nå 16 mnd og bildet ble tatt for ca en mnd siden.

Skrevet

Ja, ikke sant ;-)

Hun er nå 16 mnd og bildet ble tatt for ca en mnd siden.

Hun er så nydelig og ser så blid ut. Du er heldig!

Skrevet

Hun er så nydelig og ser så blid ut. Du er heldig!

Du har helt rett :-)

Skrevet

Hahaha det verste er at jeg leste det høyt for samboeren min, og han sier "jaaa... det stemmer vel det, gjør det ikke?" ;P

Også ligner du en anelse på typen til skuespilleren Ane Dahl Torp... Til ditt forsvar må jeg si han ser litt femi ut ;-)

Gjest giddamega
Skrevet

Fra "Quest for Fire", er det ikke? En helt genial film.

"......................................"

Stemmer.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"ChiengMai: mystisk, stille og anonym."

Takk! Du er nok den første som noen sinne har brukt betegnelsen stille og anonym på meg, så den skal jeg ta til meg og huske med stor glede. ;-D Sånn DOL-messig er jeg nok ikke SÅ aktiv på Åpent og kan nok oppfattes som stille og anonym her, hehe.

Gjest syns i grunnen jeg
Skrevet

Vel. Du er ikke så langt unna, soppen;-)

Men. Noe sier meg at du har forholdsvis lang fartstid her inne, så spørsmålet er: Hvem er du? ;-)

Litt sånn DDE-Bjarne, hehe.

Skrevet

Hvordan ser dere bilder av hverandre og barna deres her inne?

HMMMMmmm

Gjest Persille
Skrevet

Persille: budeietype, liker kroppsarbeid, koke mat og stelle.Urte og bunadsintressert(husflid)

*ler*

Budeie nei, vant til å klare meg selv i hus & hage - så kroppsarbeid er ok, mat ok, stelle = hat - men bunadsinteressert? Aldri i verden... JA TIL JEANS!

Men takk likevel :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Persille: budeietype, liker kroppsarbeid, koke mat og stelle.Urte og bunadsintressert(husflid)

*ler*

Budeie nei, vant til å klare meg selv i hus & hage - så kroppsarbeid er ok, mat ok, stelle = hat - men bunadsinteressert? Aldri i verden... JA TIL JEANS!

Men takk likevel :)

Du er en av dem jeg kunne hatt lyst å truffet i virkeligheten. Jeg er ikke alltid enig i det du sier, men jeg er imponert over det at du startet barnehage da du ikke hadde barnehageplass, og at du vil utvide nå. Det står det respekt av.

Skrevet

Nei altså! En sånn tullete karakteristikk vil jeg absolutt ha meg frabedt!

*selvhøytidelig hilsen meg*

LOL! :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hmm, du er litt frekk, ikke sånn ondskapsfullt frekk, men liker å kafeskravlesladre og litt sånt?litt godlynt ertete og finner på skjemt til de du kjenner.

Ellers blir jeg ikke klok på deg, men du er sikkert kjempekoselig ;)

Det er jo helt riktig, det!!

Har du nilest alle innleggene mine nå? ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...