Gå til innhold

Gjette mennesketyper bak øyegalleriet

Anbefalte innlegg

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

"Ade|ina: mange skuffelser i kjærligheten!"

Hva skal jeg svare til det egentlig. Det er både feil og rett på en måte.

Siden jeg har vært sammen med svært få, så er det jo ikke så mange som har skuffet meg.

Giftet meg svært ung, så da sier det seg selv at jeg ikke har flagra så mye rundt akkurat.

Men, jeg har vel en anelse om hva du sikter til hvis du er en kjent doler under annet nick, og det må du jo være siden du skriver det du gjør - og kun det, bare ut fra å se øynene mine. Og den biten har jeg absolutt ikke lyst til å skrive om her.

Men samme det, artig lesning uansett, og artig med øyegalleriet.

Utrolig mange pene øyne.

Jeg har ikke lest en døyt om deg, æresord, jeg vet ingenting om deg.

Den setningen jeg skrev var det første og eneste jeg tenkte da jeg så øynene dine :)

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

6

• musikeren

6

• laguna1365380434

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

'Og om man ikke er ærlig her inne - når er man det da? Hva er poenget med å ikke være ærlig på et i utgangspunktet helt anonymt forum?'

Det tror jeg er naivt og tvert imot slik folk er IRL der man er forpliktet på hverandre på en helt annen måte. Her er det jo bare å skrive anonymt feks, så er du plutselig ikke den du er...

"Her er det jo bare å skrive anonymt feks, så er du plutselig ikke den du er... "

Men da er det plutselig ikke noen seriøs diskujon lenger. Det er jo det samme med de som bruker mange nick i samme tråd - umulig å diskutere med.

Om man er her fordi man vil ha oppriktige meningsutvekslinger, så svarer man ærlig og holder seg til ett nick - og står for det i etterkant.

Skrevet

Tenk at du mistenker redelige meg for å lage faketråder!

Riktignok kan jeg tulle fælt i noen tråder, men det er under eget nick.

*snurt*

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Det er jo helt riktig, det!!

Har du nilest alle innleggene mine nå? ;O)

Du trodde at jeg hadde leta opp og nilest innleggene dine, og så korrigert? men jeg kan love deg at jeg ikke har lest et eneste innlegg, jeg kikka kun på bildet en gang til. Du har sånne typiske erteøyne *s*, det var derfor jeg mistenkte deg for å ha skrevet tulleinnlegg og ha det moro med det ;)

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Tenk at du mistenker redelige meg for å lage faketråder!

Riktignok kan jeg tulle fælt i noen tråder, men det er under eget nick.

*snurt*

Just4Fun, som sagt :-)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Man får sånne øyne ved hard mage, kanskje?

*LOL* :D

Skrevet

Den setningen jeg skrev var det første og eneste jeg tenkte da jeg så øynene dine :)

Kan jeg få spørre om hvorfor du tenkte som du gjorde? Det må jo ha vært en grunn for det.

Jeg er ikke furten altså :-) bare lurer.

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Kan jeg få spørre om hvorfor du tenkte som du gjorde? Det må jo ha vært en grunn for det.

Jeg er ikke furten altså :-) bare lurer.

Jeg vet ikke, det var bare det første som slo meg.

Øynene er sjelens speil sies det, kansje det er noe i det? ;)

Om du gidder å kikke nøye på de forskjellige øynene, så ser du at du vil oppdage ting selv også. Et blikk sier mye synes jeg.

Du hadde sikkert sett mye rart i øynene mine også, men jeg tør ikke legge ut bilde*knegg* Øynene mine er nemlig ganske så avslørende og unike utseendemessig.

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Jeg er ikke hyper. Er faktisk rolig og bedaglig anlagt.

Men jeg ser engasjement i øynene dine. Det blikket er liksom oppvakt og med, ikke sløvt og likegyldig!;p

Skrevet

Morsomme observasjoner, hehe. Jeg kom med for sent til å bli med i gjettingen din.

Dumt du ikke har lagt inn egne øyne da, så kunne noen tolket deg også ;-)

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Morsomme observasjoner, hehe. Jeg kom med for sent til å bli med i gjettingen din.

Dumt du ikke har lagt inn egne øyne da, så kunne noen tolket deg også ;-)

Ja, jeg vet, men jeg feiger ut og tør ikke.Det er dere som er de tøffe! =) men morsomt for meg å gjette :)

Øynene mine er dessuten unike og mange vil kjenne meg igjen på dem(om det dropper innom folk som kjenner meg i RL).

Jeg titta innom galleriet nå, og synes øynene dine ser litt manipulerte ut,

det skinner som stjerner i dem. Er det gjenskinn/speilbilde fra noe, eller feilinnstilla kamera kansje?

Veldig pene, snille og engasjerte øyne. Wannebeespådama ser ingenting vondt eller galt i dem :D

Snill og god var de første ordene som slo meg, ingen ondskap der.

Du er ikke den som brøyter deg frem og roper høyest, er du vel? du lar alle få bli hørt(gir rom for alle), du ønsker alle alt godt. Ei blid jente.

Sånn tenker jeg når jeg ser øynene dine :)

Skrevet

"Her er det jo bare å skrive anonymt feks, så er du plutselig ikke den du er... "

Men da er det plutselig ikke noen seriøs diskujon lenger. Det er jo det samme med de som bruker mange nick i samme tråd - umulig å diskutere med.

Om man er her fordi man vil ha oppriktige meningsutvekslinger, så svarer man ærlig og holder seg til ett nick - og står for det i etterkant.

Enig!

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Ja, jeg vet, men jeg feiger ut og tør ikke.Det er dere som er de tøffe! =) men morsomt for meg å gjette :)

Øynene mine er dessuten unike og mange vil kjenne meg igjen på dem(om det dropper innom folk som kjenner meg i RL).

det skinner som stjerner i dem. Er det gjenskinn/speilbilde fra noe, eller feilinnstilla kamera kansje?

Veldig pene, snille og engasjerte øyne. Wannebeespådama ser ingenting vondt eller galt i dem :D

Du er ikke den som brøyter deg frem og roper høyest, er du vel? du lar alle få bli hørt(gir rom for alle), du ønsker alle alt godt. Ei blid jente.

Svaret over var til deg!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg lurer litt også på hvorfor du tror at jeg skriver mye frustrert innlegg under falskt nick?

No hard feelings altså, men er litt nyfiken da vet du :-)

Ser øynene mine triste ut siden du tror jeg gråter mye?

Egentlig burde jeg kanskje bli flinkere til og gråte, når det trengs, istedenfor og småsippe over scener i filmer o.l ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jeg ser engasjement i øynene dine. Det blikket er liksom oppvakt og med, ikke sløvt og likegyldig!;p

Det er sikkert fordi jeg er dritings. :)

Neida, det er klart det er engasjement i meg.

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Jeg lurer litt også på hvorfor du tror at jeg skriver mye frustrert innlegg under falskt nick?

No hard feelings altså, men er litt nyfiken da vet du :-)

Ser øynene mine triste ut siden du tror jeg gråter mye?

Egentlig burde jeg kanskje bli flinkere til og gråte, når det trengs, istedenfor og småsippe over scener i filmer o.l ;-)

Må få med at du passer til å hete Gerd, Monica, Kjærsti eller Kari ;)

Det er kansje den småsippinga di over rørende filmer som gjorde utslaget for det jeg skrev? hehe, jeg sipper lett over filmer selv.

Øynene dine så litt triste og alvorlige ut på akkurat det bildet, men bare litt.

Det med tulleinnlegg....jeg bare så for meg at du fixa deg litt underholdning og spenning i hverdagen med å poste småprovoserende(småfiktive) innlegg en gang iblandt når du kjeda deg(bare sånn for moro skyld). Bare sånn teit intuisjon, som sikkert ikke stemmer ;)

Skrevet

Laguna: En babe.

Det visste vi jo fra før. Resten har jeg ikke anelse om.

Skrevet

Øynene mine er ikke manipulerte, nei - hehe. Bildet er vel tatt en nydelig vinterdag med marssola skinnende på masse hvit snø rundt meg, så det er nok det som reflekteres tenker jeg.

Og jeg kan vel ikke klage på den tolkningen ;-p

Gjest AiS nVr LaYs
Skrevet

Laguna: En babe.

Det visste vi jo fra før. Resten har jeg ikke anelse om.

Ja, og det ble litt teit å poste en beskrivelse på henne som har spammet dol med amerikanerkjærestehistorie de siste dagene ;O) Jeg leste den tråden og har allerde et godt innprenta inntrykk av henne, men det er sikkert noe i personligheten hennes som enda ikke er avslørt.

Med et bedre bilde kansje vi kunne få sugd ut noe ukjent info om henne? ka trur du?

Gjest Shira12
Skrevet

Må få med at du passer til å hete Gerd, Monica, Kjærsti eller Kari ;)

Det er kansje den småsippinga di over rørende filmer som gjorde utslaget for det jeg skrev? hehe, jeg sipper lett over filmer selv.

Øynene dine så litt triste og alvorlige ut på akkurat det bildet, men bare litt.

Det med tulleinnlegg....jeg bare så for meg at du fixa deg litt underholdning og spenning i hverdagen med å poste småprovoserende(småfiktive) innlegg en gang iblandt når du kjeda deg(bare sånn for moro skyld). Bare sånn teit intuisjon, som sikkert ikke stemmer ;)

Navnet mitt starter på K, så du er inne på noe der. Men har ikke sånn urnorsk navn, ett ganske sjelden navn faktisk.

Bildet ble tatt etter en lang dag, hvor jeg var sliten, var nok derfor jeg så litt alvorlig ut :-)

Nope, ikke noe moro under falskt nick nei, skal jeg ha det moro på Dol, bruker jeg mitt faste.

Men endel moro i RL har jeg, sikkert derfor jeg ikke trenger det på Dol.

Men det er moro og gjette, det er det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...