Gå til innhold

Flyet hans er forsinket!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tørner jeg! Har sittet i kveld og fulgt med på nettet på kjærestens flight-avgang fra unaiten og alt så bra ut, jeg trodde flyet var i lufta og at alt var såre vel.

Tar en dusj og tenker at jeg må ta en siste sjekk før jeg stuper i seng og hva ser jeg!? Flyet er 50 min forsinket! Hvorfor? Aner ikke. Kommer de seg i det hele tatt avgårde i dag? Og ikke minst - vil han da rekke flyet fra Amsterdam til Trondheim i morgen?!!??? Han har ikke såååå mye tid mellom avgangene akkurat....

Jeg blir sprø... Og nå kommer jeg meg jo ikke i seng før det står på skjermen at flyet er i lufta!

Skrevet

Det går da ganske mange fly mellom Amsterdam og Norge. Skjønner at du er utålmodig. :o) Men han kommer seg nok hjem, selv om han sikkert blir litt forsinka.

Skrevet

Sà stress... Föler med deg, virkelig; hold ut:-)

Heldigvis oppdateres nettsiden fra flyplassen der han drar fra omtrent fra minutt til minutt... *Svett og trøtt*

Skrevet

Heldigvis oppdateres nettsiden fra flyplassen der han drar fra omtrent fra minutt til minutt... *Svett og trøtt*

Det gàr sikkert bra, krysser fingre og alt mulig annet for deg! :-)

Skrevet

Husk å puste rolig nå!

Det går sikkert bra, SÅ mye uflaks har du ikke, jenta mi.

Du har ham snart i armene dine...

Skrevet

Husk å puste rolig nå!

Det går sikkert bra, SÅ mye uflaks har du ikke, jenta mi.

Du har ham snart i armene dine...

Åjoda, jeg har uflaks. Flyet er flere timer forsinket og han når ikke flighten sin fra Amsterdam til Trondheim. Enten blir det vel et dagfly til Gardermoen og en eller annen transport derfra eller kveldsflyet til Trondheim om det er plass der. *Sukk*

Jaja, vi skulle jo ikke treffes før i morra uansett, men dette begynner å bli sykt mye hindringer i hjemreisa altså!

hare1365380455
Skrevet

Så du treffer ham en av dagene? Det blir nok stas...;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Åjoda, jeg har uflaks. Flyet er flere timer forsinket og han når ikke flighten sin fra Amsterdam til Trondheim. Enten blir det vel et dagfly til Gardermoen og en eller annen transport derfra eller kveldsflyet til Trondheim om det er plass der. *Sukk*

Jaja, vi skulle jo ikke treffes før i morra uansett, men dette begynner å bli sykt mye hindringer i hjemreisa altså!

Det møtet med han må jo bare bli kanonbra! Så mye tull du er ute for :)

Tenk heller positivt, nå er det ikke lange stunden igjen! Tenkt alle de ukene/månedene du har ventet. Endelig skal du få treffe han!

Skrevet

...og nå mangler det bare at du får mensen...:-D

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hahaha, den var god. Det var DET som manglet ja for at hun skal få det fullstendig ødelagt!:))

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hahaha, den var god. Det var DET som manglet ja for at hun skal få det fullstendig ødelagt!:))

ødelagt var kanskje litt feil ord, men mensen er nok ikke så veldig velkommen nå:)

Skrevet

Den kan vi.

*flire*

Skrevet

Slapp av og onaner litt, så dævelskapen som herjer i kroppen din demper seg litt.;o)

Skrevet

Da er den i såfall to uker for tidlig og det skjer aldri!

Skrevet

Ok,du hadde SÅ mye uflaks. Men nå er den brukt opp, nå har du bare kjempeflaks videre.

Møtet med ham blir enda bedre enn du forventer, og dere vil sveve sammen på de rosa skyene...

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Slapp av og onaner litt, så dævelskapen som herjer i kroppen din demper seg litt.;o)

hehe, det er vel ikke bare det seksuelle hun savner tenker jeg:)

Skrevet

Det er da ikke bare sexen jeg savner for svarte!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Da er den i såfall to uker for tidlig og det skjer aldri!

aldri si aldri! Husket du å si "bank i bordet"?;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det er da ikke bare sexen jeg savner for svarte!

hva er det egentlig folk tror om deg;) Bare det å gi han en klem og kysse han må sikkert være himmelen for deg nå!

Har du lest noe mer? Vet du når han kan være hjemme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...