Gå til innhold

Ett år. Minus 16 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med flott vekttap! Hvordan skal jeg gå ned 16 kg kommende år, når jeg klarer meg godt uten sjokolade...

Skrevet

Gratulerer!! 16 kg ned er en kjempebragd! Det er vel helt riktig det, å ikke rase ned i vekt for fort? Så varer resultatet lenger også :o)

Skrevet

GRATULERER!

Jeg kan også skrive under på at "små steg" hjelper. Har som deg gått ned nesten 20 kilo på ca 1,5 år.

Med samme virkemidler som deg, ikke godteri på hverdager og en tanke ekstra før jeg forsyner meg med fete sauser o.l.

Og det som er så fint med slanking over tid er at selvom man går opp et par kilo i ferier o.l. er det "lett" å gå de ned igjen......

Nok en gang gratulerer til deg. *klapper deg stolt på skulderen*

skorpionfisken
Skrevet

Gratulerer med flott vekttap! Hvordan skal jeg gå ned 16 kg kommende år, når jeg klarer meg godt uten sjokolade...

Kanskje du har andre svakheter du må jobbe med?

Har en venninne som ikke kan skjønne mitt forhold til sjokolade. Sjokolade er da ikke noe problem å holde seg unna mener hun. På den andre siden skjønner ikke jeg at hun kan stappe i seg alt det potetgullet. Jeg spiser kanskje en pose potetgull til sammen i året, mens hun nekter å si hvor mange hun spiser i uka.

Skrevet

Kanskje du har andre svakheter du må jobbe med?

Har en venninne som ikke kan skjønne mitt forhold til sjokolade. Sjokolade er da ikke noe problem å holde seg unna mener hun. På den andre siden skjønner ikke jeg at hun kan stappe i seg alt det potetgullet. Jeg spiser kanskje en pose potetgull til sammen i året, mens hun nekter å si hvor mange hun spiser i uka.

En av mine svakheter er is. Jeg har perioder hvor jeg spiser veldig mye hver dag. Det enkleste er å kutte det helt ut; da går det stort sett bra etter en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...