Gå til innhold

Fjerne sideinfo fra der pekeren peker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det vil jeg. Fryktelig irriterende med det gule feltet som spretter opp nær sagt uansett der pekeren peker.

Spurte om det samme for lenge siden, og fikk tips fra citoyen om at det lar seg gjøre, men har dessverre glemt hvordan.

På forhånd tusen takk for svar.

Skrevet

I Opera er det i alle fall slik: Tools > Preferences > Advanced > Browsing, ta bort hake ved "Show tooltips".

Aner ikke hvordan du gjør det i IE eller Firefox :)

Skrevet

I Opera er det i alle fall slik: Tools > Preferences > Advanced > Browsing, ta bort hake ved "Show tooltips".

Takk for svar!

Men du... jeg lastet ned ny versjon av Opera forleden og i befippelsen haket jeg av for norsk versjon. Ups, jeg skjønner nesten ikke'no her på norsk etter alle år med alt mulig på engelsk.

Jeg kom fram til alt du sa nå bortsett fra Browsing. Hva er det i norsk utgave, tror du?

Skrevet

Vis hjelpetekster heter det på norsk. Prøvde meg fram.

Det blir flott å være uvesenet foruten.

Skrevet

Takk for svar!

Men du... jeg lastet ned ny versjon av Opera forleden og i befippelsen haket jeg av for norsk versjon. Ups, jeg skjønner nesten ikke'no her på norsk etter alle år med alt mulig på engelsk.

Jeg kom fram til alt du sa nå bortsett fra Browsing. Hva er det i norsk utgave, tror du?

Jeg bruker engelsk versjon, men Browsing er det øverste valget i listen til venstre under Advanced.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...