Gå til innhold

Hva er det verste og beste du har arvet fra foreldrene dine (gener)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ikke komme et fotgalleri? Samboeren min og jeg krangler om hvem som har mest normale tær. Jeg har "pianotær" (noe jeg har arvet) og han har korte tjukke. En god egenskap jeg har arvet er at jeg kan vifte med lilletåa:-)

Et fotgalleri burde strengt tatt "leveres" med en "luktestrips", slik som det var i en film for mange år siden, hvor kinogjengerne ved gitte signaler skulle skrape på et bestemt punkt på en strips og derved fremkalle en eller annet lukt som filmmakerne mente passet med hanldingen! ;-)

Hva het filmen tro? Var det ikke en John Waters-film??

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

19

• Klara Q

11

• Mrs. Wallace

3

• TasteMus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Et fotgalleri burde strengt tatt "leveres" med en "luktestrips", slik som det var i en film for mange år siden, hvor kinogjengerne ved gitte signaler skulle skrape på et bestemt punkt på en strips og derved fremkalle en eller annet lukt som filmmakerne mente passet med hanldingen! ;-)

Hva het filmen tro? Var det ikke en John Waters-film??

Polyester.

Gjest noen få ting
Skrevet

Verste: migrenen fra moren min og jeg er nok litt klønete (etter faren min). Av og til hissig som moren min...

Beste: ærlighet.

laguna1365380434
Skrevet

For ikke å snakke om det å spytte ut. Eller når de sier "spill the beans" i England.

Eller når du, laguna, har noe å fortelle sussebassen over there, og han sier "shoot".

Fysja meg, så mye søl det kan bli av å rett å slett si det som det er :)

*lol*..Jupp,her kan det fort bli mye klin..;-)

Hva med folk som sitter og løspreiker og bare er "shooting some shit"..? Det kan også fort bli noe svineri..;-)

Skrevet

Det verste er sjenansen og lett for å legge på meg. Det beste er øynene.

Skrevet

*lol*..Jupp,her kan det fort bli mye klin..;-)

Hva med folk som sitter og løspreiker og bare er "shooting some shit"..? Det kan også fort bli noe svineri..;-)

Hihihi!

Sånn passe æsjent, det, ja!

Skrevet

Det beste jeg har arvet fra min far: evnen til IKKE å legge på meg, gode tenner uten hull, musikalitet.

Det beste jeg har arvet fra min mor: et visst sett med verdier og holdninger, omsorg for mennesker rundt meg.

Det verste jeg har arvet fra min far: det tynne tjafsete håret

Det verste jeg har arvet fra min mor: å være selvbebreidende, den litt for svaie ryggen.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Det verste: temperamentet mitt

Det beste: evnen til å glemme det som har skjedd, heve hodet og gå videre, men ta vare på de gode minnene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...